آخرین اخبار

13. آبان 1392 - 9:35   |   کد مطلب: 4430
ضرورت هماهنگي بيشتر دستگاه‌هاي خدمات‌رسان در فصل زمستان
در كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر همدان مطرح شد:
كامران گردان در جلسه كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان كه با حضور مديران خدمات شهري شهرداري درخصوص ستاد برف‌روبي برگزار شد با اعلام اين خبر افزود: اقدامات لازم در راستاي آمادگي شهرداري براي مقابله با فصل سرما انجام و اين جلسه در راستاي بررسي برنامه‌هاي ستاد برگزار شده است.

رئيس كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان گفت: شورا و شهرداري با آمادگي كامل به استقبال فصل بارش و زمستان مي‌رود.

 به گزارش آوای فامنین به نقل ازروابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، كامران گردان در جلسه كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان كه با حضور مديران خدمات شهري شهرداري درخصوص ستاد برف‌روبي برگزار شد با اعلام اين خبر افزود: اقدامات لازم در راستاي آمادگي شهرداري براي مقابله با فصل سرما انجام و اين جلسه در راستاي بررسي برنامه‌هاي ستاد برگزار شده است.
گردان از خريداري 5 هزار تن مخلوط نمك و ماسه، آمادگي 50 دستگاه ماشين‌آلات برف‌روبي، تعدادي دستگاه خودروي تيغه‌دار، گريدر، لودر وخودروي بابكت براي مقابله با سرما توسط شهرداري همدان خبر داد و افزود: لازم است باكس‌هاي نمك و ماسه در نقاط مختلف شهر تعبيه شود. وي بر عدم صدور مجوز حفاري در فصل بارندگي، تعمير و بازسازي جداول تخريب شده سطح شهر، لكه‌گيري خيابان‌ها و معابر سطح شهر و تعمير ماشين‌آلات برف‌روبي به منظور مقابله با هرگونه حوادث مثل آب‌گرفتگي و يخبندان در سطح شهر تأكيد كرد.
رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر همدان مشاركت شهروندان با مديريت شهري در پاكسازي معابر را ضروري دانست و اضافه كرد: لازم است شهروندان در هنگام ريزش برف از پارك كردن وسائط نقليه در خيابانها خودداري كنند تا عمليات برف‌روبي به نحو مطلوب انجام شود.
كامران گردان اطلاع‌رساني به موقع از طريق نصب بنر در خصوص همكاري شهروندان در نقاط مختلف شهر را خواستار شد و گفت: بايد نظارت بيشتري براي استفاده كارگران از لباس‌هاي فرم زمستاني هنگام كار صورت پذيرد تا از بروز حوادث ناگوار پيشگيري شود.
گردان همچنين تأكيد كرد: بايد دريچه انشعابات شهري از جمله فاضلاب و گاز كه هنگام برف‌روبي منجر به شكستن تيغه گريدرها مي‌شود همسطح شود كه اين اقدام همكاري اين دستگاه‌هاي خدمات‌رسان را مي‌طلبد.
وي ادامه داد: از كارگران و مأموران نمونه و شاخص شهرداري در خصوص ارائه خدمات به شهروندان در فصل سرما تجليل به عمل خواهد آمد.
رئيس شوراي اسلامي شهر همدان نيز در اين جلسه با بيان اينكه 50 درصد مديريت شهري توسط شهروندان صورت مي‌پذيرد، اظهار داشت: همشهريان را بايد در مديريت شهري مشاركت داد و در اين راستا نهادينه كردن فرهنگ مشاركت در جامعه لازم است.
رضا ميرزايي با اشاره به زحمات و سختي كار كارگران و مأموران شهرداري در فصول مختلف به ويژه زمستان گفت: انعكاس و اطلاع‌رساني از زحمات شبانه روزي اين تلاشگران امري ضروري است.
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان هم با تأكيد بر اينكه بايد پيش از بارش نسبت به پاكسازي جداول و معابر تدابير لازم صورت پذيرد، گفت: با آغاز فصل بارش، ريزش برگ درختان به تدريج شروع شده كه مديريت شهري بايد آمادگي لازم را براي جلوگيري از آبگيري معابر در سطح شهر داشته باشد.
محمد تبريزي با بيان اينكه تمامي واحدهاي تابعه شهرداري در تلاش براي انجام وظايف خود به بهترين شكل ممكن هستند، افزود: ستاد برف‌روبي در شهرداري همدان نهادينه شده است.
تبريزي اضافه كرد: لازم است تمهيداتي انديشيده شود كه مخلوط نمك و ماسه توسط كارگران شهرداري تخليه شود چرا كه اين امر در بازگشايي معابر بسيار مؤثر است.
گفتني است در ادامه اين جلسه مديران حوزه خدمات شهري شهرداري همدان به ارائه گزارشي از روند فعاليت ستاد برف‌روبي پرداختند، همچنين با توجه به اينكه جلسه كميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيك و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان پيرامون موضوع ستاد برف‌روبي برگزار مي‌شود مقرر شد در جلسات بعدي از ديگر ارگان‌ها از جمله راهنمايي و رانندگي و مديران شركت‌هاي خدمات‌رسان براي هماهنگي‌هاي بيشتر نيز دعوت به عمل آيد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار