آخرین اخبار

12. آبان 1392 - 0:29   |   کد مطلب: 4425
معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: سازمان بسيج دانش‌آموزي دژ مستحكمي است كه دانش‌آموزان را از هر گونه ناهنجاري و آسيب اجتماعي مصون نگاه مي‌دارد.

به گزارش آوای فامنین به نقل ازهگمتانه: معاون سياسي امنيتي استاندار همدان گفت: سازمان بسيج دانش‌آموزي دژ مستحكمي است كه دانش‌آموزان را از هر گونه ناهنجاري و آسيب اجتماعي مصون نگاه مي‌دارد.

عليرضا قاسمي‌فرزاد در جلسه هم‌انديشي دانش‌آموزان نخبه بسيجي در استانداري همدان اظهار داشت: شجره طيبه بسيج يكي از يادگارهاي ارزنده امام راحل است كه امروزه به درخت تنومندي تبديل شده است.
قاسمي‌فرزاد افزود: بنيانگذار كبير انقلاب در ابتدا بسيج را در راستاي افزايش مشاركت عمومي در دفاع مقدس شكل دادند و با تيزبيني خود در شكل‌دهي اين نهاد مقدس بسيار موفق بودند.
وي در ادامه با بيان اينكه بسيج دانش‌آموزي ظرفيت‌هاي بسيار بالايي دارد، گفت: بسيج در زمينه‌هاي مختلف از جمله مباحث مربوط به مسائل اعتقادي و ديني به خوبي در بين دانش‌آموزان و اقشار مختلف زمينه‌سازي و اعضاي خود را در اين حوزه‌ها توانمند مي‌كند.
قاسمي‌فرزاد با بيان اينكه طرح‌هاي بسيج در تقويت مسائل اعتقادي در جامعه بسيار غني و كمك‌كننده است، گفت: يكي ديگر از مباحثي كه بسيج مي‌تواند در آن ورود جدي داشته باشد مسائل بصيرت‌افزايي است.
وي افزود: همچنين با توجه به اينكه وظيفه اصلي دانش‌آموزان پيشرفت علمي است بسيج دانش‌آموزي مي‌تواند در زمينه تقويت بنيه علمي و تحصيلي دانش‌آموزان به خوبي نقش خود را ايفا كند.
قاسمي‌فرزاد اظهار داشت: برگزاري برنامه‌هاي جنبي مختلف از جمله اردوهاي راهيان نور زمينه تعلق خاطر بيشتر دانش‌آموزان به مقوله ايثار و شهادت را افزايش مي‌دهد. وي افزود: كاركرد ديگر مهم بسيج افزايش دانش و مهارت مديريتي بين اعضاست، كما اينكه اكثر افرادي كه اكنون در رده‌هاي مختلف مديريتي هستند در دوره‌اي عضو اقشار مختلف بسيج بوده‌اند.
قاسمي‌فرزاد ادامه داد: تمامي مسؤولان و دانش‌آموزان بايد نهايت تلاش خود را در تقويت فرهنگ بسيجي و جذب بيشتر اعضا به اين سازمان داشته باشند.
وي افزود: حال نيز كه در آستانه ماه محرم و پيروزي خون بر شمشير هستيم بايد براي دانش‌آموزان تبيين شود كه به طور حتم اين فرهنگ عاشورايي بوده است كه موجب شده انقلاب شكوهمند اسلامي بيمه شود.
قاسمي‌فرزاد با بيان اينكه آنچه دين اسلام را زنده كرده و به اينجا رسانده قيام امام حسين(ع) بوده است، گفت: همانگونه كه امر به معروف و نهي از منكر سرلوحه قيام امام حسين(ع) بوده است، بايد سرلوحه فعاليت‌هاي سازمان بسيج دانش‌آموزي نيز قرار بگيرد و دانش‌آموزان بسيجي همكلاسي‌هاي خود را در مقابل تهاجمات دشمن واكسينه كنند.
معاون سياسي امنيتي استاندار همدان همچنين به لزوم برپايي شكوهمند تظاهرات 13 آبان اشاره كرد و گفت: دانش‌آموزان بايد با حضور پرشور در اين راهپيمايي شعار «هيهات منا الذله» را سر دهند و ضمن دفاع از حقوق كشور فرياد انزجار خود از مستكبرين را سر دهند.
معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش استان همدان نيز با بيان اينكه فعاليت‌هاي بسيج در آموزش و پرورش به ويژه در سال‌‌هاي اخير رونق خاصي گرفته است، گفت: با برنامه‌هاي بسيار متنوع و خوبي كه توسط بسيج دانش‌آموزي برگزار مي‌شود اكثر دانش‌آموزان عضو پايگاه‌هاي بسيج شده‌اند.
حسن مظاهري همچنين به برگزاري چشمگير اردوهاي راهيان نور اشاره كرد و گفت: فعاليت مهم ديگر سازمان بسيج دانش‌آموزي برگزاري نشست‌هاي حلقه‌هاي صالحين است كه به صورت مرتب برگزار مي‌شود.  مظاهري با اظهار اميدواري از اين كه جلسات حلقه‌هاي صالحين هم از نظر كيفي و هم از نظر كمي گسترش يابد، گفت: بهترين دانش‌آموزان، دانش‌آموزان بسيجي هستند و بهترين بسيجي‌ها نيز با تلاش دوچندان به واسطه روحيه جهادي و بسيجي خود در علم و هنر سرآمد هستند.
مسؤول سازمان بسيج دانش‌آموزي استان همدان نيز در اين جلسه هم‌انديشي با بيان اينكه استان همدان هزار و 76 شهيد دانش‌آموز دارد، گفت: بسيج دانش‌آموزي با ارائه برنامه‌هاي مختلف از جمله طرح هجرت، نشست‌هاي حلقه‌هاي صالحين و اردوهاي راهيان نور زمينه‌هاي لازم براي پرورش استعداد دانش‌آموزان را فراهم كرده است.
عزت‌ا... ستوده با بيان اينكه استان همدان 700 دانش‌آموز نخبه دارد، گفت: بسيج دانش‌آموزي با فعاليت‌هاي مختلف خود در تلاش است تا به بهترين شكل زمينه پرورش روح و جسم دانش‌آموزان را فراهم كند.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار