آخرین اخبار

12. آبان 1392 - 12:48   |   کد مطلب: 4408
هشتمين نمايشگاه تخصصي (الکامپ) الکترونيک، رايانه و ماشين‌هاي اداري، ارتباطات، انفورماتيک، بانکداري الکترونيک و آي‌تي، مخابرات، تلفن همراه و تبلت، شبكه‌هاي حفاظتي و امنيتي، صنعت ديجيتال و چاپ، در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان افتتاح شد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از روابط عمومي نمايشگاه بين‌المللي استان همدان، هشتمين نمايشگاه تخصصي (الکامپ) الکترونيک، رايانه و ماشين‌هاي اداري، ارتباطات، انفورماتيک، بانکداري الکترونيک و آي‌تي، مخابرات، تلفن همراه و تبلت، شبكه‌هاي حفاظتي و امنيتي، صنعت ديجيتال و چاپ، در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان افتتاح شد.

مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان همدان گفت: اين نمايشگاه در فضايي عمومي بالغ بر 14 هزار مترمربع و 5 هزار متر مربع فـضـاي نـمـايشگاهي داير وبه مدت 5 روز در سه سالن الوند،هگمتانه و ابن سينا برگزار شده است.
محمدرضا بياناتي گفت: اين دوره از نمايشگاه با هدف ارائه سريع‌ترين و پيشرفته‌ترين عامل‌هاي ارتباطي و آشنايي با شبكه‌هاي نوين، به دنياي ناشناخته‌هاي فن‌آوري قدم گذارده و شبكه گسترده اطلاعاتي را درهمدان پايتخت تاريخ و تمدن ايران‌زمين به نمايش خواهد گذاشت.
وي با تأكيد بر ضرورت پرداختن به توسعه فرهنگ عمومي كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يك موضوع مهم ملي تصريح كرد: آنچه كه از درجه اهميت بالايي برخوردار است و غفلت ازآن به يقين شكست جبران ناپذيري را متوجه مسير رو به رشد جامعه ما خواهد كرد توجه به سطح سواد عمومي آي‌تي و تلاش براي بالا بردن و ارتقاي سطح اين سواد و به تعبيري توسعه فرهنگ عمومي كاربري فناوري اطلاعات و ارتباطات مي‌باشد.
بياناتي يادآور شد: در اين راه بايستي متوجه بود كه اين فناوري داراي حركتي شتابان و ماهيتي تغييرپذير است و به آرامي گام برداشتن در اين مسير به بيشتر شدن فاصله‌ها مي‌انجامد.
وي ادامه داد: نمايشگاه بين‌المللي استان همدان اين دوره براي نخستين بار برنامه نمايشگاهي خود را همگام با كارگاه‌هاي تخصصي در حوزه آي‌تي، روباتيك، امنيت، فناوري نوين در زندگي، مجازي‌سازي و نشست‌هاي تخصصي در حوزه‌هاي مرتبط با نمايشگاه الكامپ قرار داده است تا بتوانيم گامي مؤثر در حوزه رشد فكري و تعامل به روز جامعه و خانواده ايراني با دنياي ديجيتال برداريم.
شايان ذكر است: اين نمايشگاه تا 15 آبان ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت 30/10 الي13 و بعد از ظهر‌ها نيز از ساعت 16 الي 20 پذيراي بازديدكنندگان و همشهريان خواهد بود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار