آخرین اخبار

11. آبان 1392 - 10:45   |   کد مطلب: 4359
حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در نشستی از برگزاری جلسه روحانیون و مبلغین شهرستان در آستانه محرم الحرام خبر داد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ،حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در نشستی از برگزاری جلسه روحانیون و مبلغین شهرستان در آستانه محرم الحرام خبر داد.

این جلسه که با حضور مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)،ائمه جماعات و جمعی از مبلغین در حسینیه حضرت زهراء برگزار شد.حجت الاسلام مهدیان در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم الحرام،برگزاری مستمر این جلسات را خواستار شد و اظهار داشت:تمامی برنامه های عزاداری و مراسمات سوگواری سیدالشهداء و کلیه برنامه های فرهنگی باید تحت نظر و با هماهنگی امام جماعت مسجد صورت پذیرد.وی در ادامه به اعزام روحانی در دهه اول محرم اشاره کرد و بیان داشت:روحانیون باید با هرگونه مسائل خلاف شرع در مکان تبلیغی خود اعم از روستا و شهر،برخورد و مخالفت نمایند.

در ادامه حجت الاسلام احمدعلی عبدی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) به بیان پیشنهاداتی در زمینه برخورد با آسیب های اجتماعی همچون مجالس شادی همراه با ارکست پرداخت.این جلسه در تاریخ ۸/۸/۹۲ برگزار شد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار