آخرین اخبار

11. آبان 1392 - 10:43   |   کد مطلب: 4357
،ثبت نام ششمين دوره از مسابقات سراسري تفسيرقرآن كريم با عنوان نورالهدي در شهرستان فامنين آغاز شد.

 به گزارش آوای فامنین به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي،ثبت نام ششمين دوره از مسابقات سراسري تفسيرقرآن كريم با عنوان نورالهدي در شهرستان فامنين آغاز شد.

  عادل قلي پور كارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان فامنين در توضيح اين خبر افزود: مسابقات تفسير قرآن كريم نورالهدي با هدف ترويج و گسترش فرهنگ غني قرآن كريم و آشنايي اقشار مختلف مردم با مفاهيم و تفسير قرآن كريم و نيز در جهت اجراي منويّات و تاكيدات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) مبني بر «تدبر در آيات قرآن كريم توسط «سازمان دارالقرآن الكريم» و با همكاري ادارات تبليغات اسلامي سراسر كشور، ويژه عموم علاقمندان برگزار مي گردد.

گفتني است امسال ششمين دوره از اين مسابقه تفسيري برگزار خواهد شد كه ثبت نام اين مسابقه صرفاً از طريق«سايت تلاوت»و از تاريخ اول لغايت پايان آبان انجام مي شود و متقاضيان شركت در آن مي توانند در بخش يك جزء ( جزء 18) و يا در بخش سه جزء (اجزاء 19،18 و 20) مسابقه ثبت نام نموده و در روز آزمون(جمعه 4/11/92) به رقابت بپردازند. منبع آزمون «تفسير نمونه» و نوع آزمون «تستي چهار گزينه اي» خواهد بود. علاقمندان مي توانند جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به اداره تبليغات اسلامي شهرستان مراجعه و يا با شماره 7227503 تماس حاصل نمايند.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار