آخرین اخبار

9. آبان 1392 - 8:21   |   کد مطلب: 4298
مديركل استاندارد استان همدان از اجراي نمايش كودك و استاندارد در تالار فجر همدان خبر داد و گفت: 15 هزار دانش‌آموز همداني ضمن اين نمايش با فرهنگ و مفاهيم استاندارد آشنا مي‌شوند.

مديركل استاندارد همدان:

15 هزار دانش‌آموز همداني با مفهوم استاندارد آشنا مي‌شوند
به گزارش آوای فامنین به نقل از هگمتانه: مديركل استاندارد استان همدان از اجراي نمايش كودك و استاندارد در تالار فجر همدان خبر داد و گفت: 15 هزار دانش‌آموز همداني ضمن اين نمايش با فرهنگ و مفاهيم استاندارد آشنا مي‌شوند.
 فرهاد تيموري در حاشيه اجراي اين نمايش در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: اين نمايش با همكاري اداره كل استاندارد و آموزش و پرورش به مدت 15 روز براي دانش‌آموزان مقطع ابتدايي اجرا مي‌شود.
وي با بيان اينكه كودكان نقش مهمي در انتقال مباحث فرهنگي به خانواده‌ها دارند، اظهار كرد: هر كودك مي‌تواند به عنوان پيكي براي معرفي خواسته‌ها و فرهنگ‌هاي صحيح در بين خانواده‌ها باشد، به همين منظور اداره كل استاندارد همدان از اين ظرفيت مهم براي انتقال فرهنگ مصرف صحيح كالا و استفاده از كالاهاي استاندارد در خانواده‌ها بهره برده است.
وي با اشاره به اينكه 15 هزار نفر در طي 15 روز از اين آموزش‌ها بهره‌مند مي‌شوند، تصريح كرد: با تعميم اين رقم به خانواده‌ها بيش از 60 هزار نفر از آموزش‌هاي استاندارد استفاده مي‌كنند.
تيموري هدف از اجراي نمايش «كودك و استاندارد» را ترويج فرهنگ استاندارد در بين مردم جامعه و توليدكنندگان كالاها دانست و گفت: هزينه در اين زمينه سرمايه‌گذاري است و اصناف و مردم بايد در هنگام خريد كالا به استاندارد بودن آن توجه داشته باشند تا دچار ضرر و زيان نشوند. وي با اشاره به فعاليت هزار و 500 واحد صنعتي در استان همدان افزود: با توجه به قانون ارتقاي كيفي محصولات از اين تعداد 600 واحد مشمول استاندارد اجباري هستند.
وي تصريح كرد: 70 درصد واحدهاي صنفي استان داراي پروانه استاندارد و مابقي نيز يا در حال اخذ پروانه هستند و يا بايد با آنها برخورد شود.
مديركل استاندارد استان همدان گفت: در صورتي كه تذكرات در زمينه استانداردسازي اين واحدها مورد توجه قرار نگيرد ناچار به تعطيلي آنها هستيم.
فرهاد تيموري با بيان اينكه وسايل بازي كودكان در شهربازي‌ها بايد استانداردسازي شود، اظهار كرد: براساس مصوبه‌اي از بيمه شدن وسايل بازي غيراستاندارد جلوگيري خواهد شد.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار