آخرین اخبار

9. آبان 1392 - 8:16   |   کد مطلب: 4293
آيت‌ا... محمدي در ديدار دانش‌آموزان بسيجي:
تربيت قرآني دغدغه اولياي دانش‌آموزان و مسؤولان باشد
آيت‌ا... غياث‌الدين طه‌محمدي ضمن تبريك فرا رسيدن هفته بسيج دانش‌آموزي گفت: عالم خلقت از ذره كوچك اتم گرفته تا بزرگترين كهكشان‌ها، محصول تربيت هستند.

تربيت قرآني دغدغه اولياي دانش‌آموزان و مسؤولان باشد

به گزارش آوای فامنین به نقل از هگمتانه: نماينده ولي‌فقيه در استان همدان در ديدار با دانش‌آموزان بسيجي گفت: تربيت قرآني دغدغه اولياي دانش‌آموزان و مسؤولان باشد.
آيت‌ا... غياث‌الدين طه‌محمدي در اين ديدار صميمي كه در دفتر نماينده ولي‌فقيه در استان برگزار شد، ضمن تبريك فرا رسيدن هفته بسيج دانش‌آموزي گفت: عالم خلقت از ذره كوچك اتم گرفته تا بزرگترين كهكشان‌ها، محصول تربيت هستند.
وي با بيان اينكه وجود انسان‌هاي ارزشمند در جامعه به بركت تربيت صالح است، افزود: پيامبران و امامان الهي كه به درجات رفيع كمال رسيده‌اند نيز در سايه تربيت خوب و صالح قرار داشته‌اند.
آيت‌ا... محمدي با اشاره به فرموده پيامبر(ص) مبني بر اينكه پيامبر(ص) را خداوند و حضرت علي(ع) را پيامبر(ص) تربيت كرده است، گفت: تربيت و مديريت صحيح افراد در جامعه بسيار سخت است.
وي با بيان اينكه طي سال‌هاي اخير با غفلت مسلمانان، فرهنگ شيطاني اروپاييان و آمريكايي‌ها، فرهنگ صحيح جامعه اسلامي را آلوده كرده است، گفت: متأسفانه تربيت صحيح فرزندان در اين جامعه با وجود فرهنگ‌هاي غلط آمريكايي طاقت‌فرسا شده است.
وي ادامه داد: دشمنان اسلام آرام آرام آموزه‌هاي ديني و تربيت اسلامي را در بين مردم كمرنگ كرده‌اند و نقش شما دانش‌آموزان بسيجي در اين مهم بسيار تأثيرگذار است، چرا كه شما پيش قراولان جنگ نرم دشمن عليه ايران هستيد و بايد با آنها مقابله كنيد.
آيت‌ا... محمدي با اشاره به حديثي از پيامبر(ص) تأكيد كرد: فرزندان آخرالزمان پاك و با استعدادند، ولي والدين آنها باعث بدبختي آنها شده‌اند.
وي افزود: در عالم هستي دو نوع تربيت صالح و ناصالح وجود دارد كه افراد با تربيت صالح سعادتمند شده و وارد بهشت مي‌شوند و با تربيت ناصالح اهل جهنم هستند.
وي با بيان اينكه وظيفه مسؤولان در امر تربيت بسيار سنگين است، گفت: ما بايد روي فرزندان خود سرمايه‌گذاري كنيم تا گرگ‌هاي شيطان صفت آمريكايي و اروپايي با چنگال ظلم خود آنها را از تربيت صالح دور نكنند.
وي با بيان اينكه صهيونيست كمر همت به بدبخت كردن دولت‌ها بسته است، افزود: در حال حاضر بيشترين ثروت دنيا به صهيونيست اختصاص دارد، چرا كه با بدبخت كردن ملت‌ها، دارايي آنها را غارت مي‌كنند.
آيت‌ا... محمدي با بيان اينكه فرزندان ما بايد تحت تربيت قرآن و اهل بيت(ع) قرار گيرند، تأكيد كرد: متأسفانه ما از اين موضوع غافل شده‌ايم و فرزندانمان را رها كرده‌ايم.
وي تصريح كرد: در طي چند دهه گذشته جامعه به گونه‌اي بود كه كودكان در راستاي تربيت آموزه‌هاي ديني رشد مي‌كردند و اهل تقوا و حجاب بودند، چرا كه هنوز دشمن تهاجم فرهنگي و جنگ نرم را عليه جوانان آغاز نكرده بود.
آيت‌ا... محمدي گفت: متأسفانه امروزه با رواج فرهنگ غلط آمريكايي و شيطاني كه كودكان جامعه ما به سمت و سوي فرهنگ غرب روي آورده‌اند و عفاف و حجاب در جامعه كمرنگ شده است.
وي گفت: صهيونيست‌ها و وهابيون از دوران كودكي اعتقاداتشان را به مردم خود انتقال مي‌دهند و اين در حالي است كه پدران و مادران ايراني انتقال آموزه‌هاي ديني به فرزندان را سهل و آسان مي‌پندارند.
وي تصريح كرد: آموزش و پرورش، سپاه و مراكز ديني و فرهنگي بايد در راستاي جذب دانش‌آموزان دوره ابتدايي در بسيج دانش‌آموزي كوشا باشند.
وي در ادامه با اشاره به اينكه نخستين معلم انسان مادران هستند، گفت: 80 درصد تربيت فرزندان بر عهده مادران و 20 درصد مابقي بر عهده پدران است.
نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه همدان با بيان اينكه امروز نقش مادران و پدران در خانواده و همچنين مربيان در مدارس بسيار مهم است، افزود: امروز اگر بخواهيم فرزندانمان در چنگال صهيونيست و آمريكايي جنايتكار گرفتار نشوند، بايد آنها را از دو سالگي تحت تعليم و تربيت قرآني اسلامي قرار دهيم.
همچنين در اين ديدار مسؤول سازمان بسيج دانش‌آموزي استان همدان نيز گفت: سازمان بسيج دانش‌آموزي گسترده‌ترين قشر، در بسيج نوزده‌گانه قشر دانش‌آموزي محسوب مي‌شود.
عزت‌ا.. ستوده افزود: از 195 هزار دانش‌آموز استان، بيش از 125 هزار نفر شرايط عضويت در بسيج را دارند كه از اين تعداد قريب 77 هزار نفر عضو سازمان بسيج دانش‌آموزي شده‌اند.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار