آخرین اخبار

8. آبان 1392 - 10:43   |   کد مطلب: 4274
عزت‌ا... ستوده هفته بسيج دانش‌آموزي را يادآور حماسه و ايثار دانش‌آموزان در مقابل دژخيمان دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس يادآور خوباني است كه در گذر تاريخ به نسل امروز درس‌هايي از فداكاري و ايثار را مي‌دهند.

به گزارش آوای فامنین به نقل ازهگمتانه: مسؤول سازمان بسيج دانش‌آموزي سپاه همدان از عضويت 76 هزار و 548 دانش‌آموز بسيجي در همدان خبر داد.

عزت‌ا... ستوده هفته بسيج دانش‌آموزي را يادآور حماسه و ايثار دانش‌آموزان در مقابل دژخيمان دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس يادآور خوباني است كه در گذر تاريخ به نسل امروز درس‌هايي از فداكاري و ايثار را مي‌دهند.
وي با اشاره به درخشش نسل جديد در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي و سازندگي افزود: اگر امروز شاهد شكوفايي كشور در زمينه‌هاي مختلف هستيم به پاس حماسه‌آفريني و دلاوري شهيدان نوجواني چون شهيد فهميده است.
مسؤول سازمان بسيج دانش‌آموزي همدان با اشاره به وجود 22 پايگاه مقاومت بسيج دانش‌آموزي در استان همدان به معرفي برنامه‌هاي هفته بسيج دانش‌آموزي پرداخت و افزود: نشست‌ حلقه‌هاي معرفتي و بصيرتي صالحين و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي در قالب نشريه و وبلاگ با موضوع حماسه سياسي و اقتصادي، مسابقه انشاءنويسي با موضوع نقش‌ دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتي و فراخوان ثبت نام دانش‌آموزان در مسابقات علمي از برنامه‌هاي اين هفته خواهد بود.
وي ادامه داد: ديدار با نماينده ولي فقيه در استان با حضور دانش‌آموزان، مديران و مسؤولان ، برنامه آيين صبحگاه سراسري ايثار و شجاعت در سالن ورزشي دبيرستان حضرت فاطمه‌(س) در شهر جورقان در روز هشتم آبان‌ماه از ديگر برنامه‌هاي اين هفته است.
مسؤول سازمان بسيج دانش‌آموزي همدان از آغاز اردوي دانش‌آموزي به غرب كشور در روز 9 آبان ماه خبر داد و افزود: حضور سازمان‌يافته دانش‌آموزان بسيجي در نماز جمعه اين هفته و هم‌انديشي علمي تعدادي از نخبگان علمي، هنري، ورزشي، قرآني به نمايندگي جامعه نخبگان با استاندار نيز در دستور سازمان بسيج دانش‌آموزي است.
ستوده همچنين ادامه داد: 76 هزار و 548 دانش‌آموز همداني در بسيج دانش‌آموزي عضو هستند و يك‌ هزار و 175 واحد مقاومت بسيج مدارس در استان همدان ايجاد شده است.
وي از بازديد 3 هزار و 397 دانش‌آموز استان از مناطق عملياتي جنوب كشور خبر داد و افزود: از 30 مهر ماه نيز هر روز يك گردان يعني 406 نفر به مناطق عملياتي غرب كشور اعزام مي‌شوند.
مسؤول سازمان بسيج دانش‌آموزي همدان در پايان از تقديم يك‌ هزار و 76 دانش‌آموز شهيد همداني در دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: 350 برنامه بسيج دانش‌آموزي در هفته بسيج اجرا خواهد شد.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار