آخرین اخبار

8. آبان 1392 - 9:09   |   کد مطلب: 4236
امام جمعه شهرستان فامنین گفت :" هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت های دانش آموزانی است که درس و مشق را رها کردند و برای دفاع از کشورجان فشانی کردند و توانستند کشورخود را دربرابر 36کشورحفظ کنند و به پیروزی رسیدند".

  دراین دیدارابتدامدیر آموزش و پرورش شهرستان به نقش دانش آموزان درانقلاب اشاره کرد و گفت :" شهیدان سید طاهره هاشمی و شهید عباسی از شهدای شاخص دانش آموزی هستند و نسل نوجوان و جوان باید از زندگی آنها سرمشق و الگو بگیرند".

     رستمی درادامه گفت : " درکشور ما ،ولایت فقیه پشتیبان نظام هست و علت شکست انقلاب هادردیگر کشورها دنیا عدم وجود رهبری و ولایت فقیه است ".

    امام جمعه فامنین برنامه های بسیج را تاثیر گذارخواند و به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت : " حضور دانش آموزان درمناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور می تواند درس های بزرگی را به همراه داشته باشد".

    ثابتی اظهارداشت :" هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت های دانش آموزانی است که درس و مشق را رها کردند و برای دفاع از کشورجان فشانی کردند و توانستند کشورخود را دربرابر 36کشورحفظ کنند و به پیروزی رسیدند".

    وی پیروزی درجنگ را از معجزات الهی دانست .

    درپایان ربانی سرپرست اردوهای راهیان نور به ارائه گزارشی از روند اجرای اردوهای راهیان نور پرداخت.

    نقوی مسئول بسیج دانش آموزی درسخنان خود از عضویت 3200نفر دانش آموز بسیجی خبردادو گفت :"دربین دانش آموزان 45گروه با عنوان حلقه صالحین درحال فعالیت هستند ".

    وی از اعزام دانش آموزان دختر مقطع متوسطه در اواخر آبان و اوایل آذرماه خبر داد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار