آخرین اخبار

7. آبان 1392 - 9:32   |   کد مطلب: 4192
مدیرکل استاندارد همدان خبر داد:
آموزش استاندارد در قالب نمايش
ترويج فرهنگ استاندارد با اجراي نمايش موزيكال "كودك و استاندارد" با هدف آشنايي كودكان با كالاي استاندارد، علامت استاندارد، معناي استاندارد و جهان استاندارد فراگير مي‌شود.

به گزارش آوای فامنین به نقل ازهمدان‌پيام: ترويج فرهنگ استاندارد با اجراي نمايش موزيكال "كودك و استاندارد" با هدف آشنايي كودكان با كالاي استاندارد، علامت استاندارد، معناي استاندارد و جهان استاندارد فراگير مي‌شود.
كودكان با تماشاي اين نمايش متوجه مي‌شوند استاندارد فقط ويژه مواد خوراكي نيست، بلكه از كوچك‌ترين تا بزرگ‌ترين و اساسي‌ترين اجناسي كه در زندگي مورد استفاده قرار مي‌گيرد بايد داراي استاندارد باشند.
در اين نمايش كودكان ياد مي‌‌گيرند اگر در فروشگاهي كالاي غير استاندارد ديدند، با شماره 1517 تماس بگيرند؛ زيرا تماس با اين شماره باعث اطلاع ماموران اداره استاندارد از وجود كالاي غير استاندارد در فروشگاه‌ها و رسيدگي به شكايت آنها مي‌شود.
مديركل اداره استاندارد استان همدان می‌گوید: يكي از مهمترين وظايف اداره استاندارد ترويج فرهنگ استاندارد در جامعه است.
فرهاد تيموري در گفتگو با همدان‌پیام، آغاز فرهنگ‌سازي در مدارس را از زمان كودكي و نوجواني، بهترين و ريشه‌اي‌ترين فرهنگ‌سازي عنوان كرد و گفت: در ادامه برنامه‌هاي ترويجي آموزش و فرهنگ‌سازي براي كودكان و نوجوانان، امسال هم موضوعات و داستان‌هايي كه مي‌توانند استاندارد را به كودكان معرفي كنند را در قالب نمايش به آنها آموزش مي دهيم.
وي گفت: اگر بتوانيم استاندارد در كالاي مصرفي خانواده‌ها را مورد توجه و قبول كودكان قرار دهيم مي‌توانيم در بحث فرهنگ سازي كالاي استاندارد شاهد تحول و زيرسازي در اين زمينه باشيم.
تيموري افزود: كودكان وقتي اين نمايش‌ها را در شرايطي به دور از دغدغه‌هاي زندگي تماشا مي‌كنند به راحتي قبول مي‌كنند كه با خريد كالاي استاندارد مي‌توانند بسياري از نيازهاي خود و خانواده را تأمين كنند.
وي ادامه داد: تا 13 آبان‌ماه هر روز صبح 2 سانس اجراي نمايش داريم كه در هر سانس 500 كودك، مخاطبان اصلي اين تئاتر هستند. در واقع در 8 روز 15 هزار كودك اين نمايش را مي بينند و اگر هر كودك به طور ميانگين در يك خانواده 4 نفره باشد، 45 هزار نفر به طور مستقيم از اين نكات استاندارد بهره مي‌برند و خانواده‌هاي آنها هم اين نكات را به اطرافيان خود منتقل مي‌كنند و باعث مي‌شود طيف گسترده‌اي از افراد جامعه با اين اطلاعات آشنا و فرهنگسازي در بحث استاندارد ‌ايجاد شود.
وي گفت: بحث فرهنگسازي استاندارد را سال‌هاست كه آغاز كرده‌ايم و اميدواريم كه سال‌ها ادامه داشته باشد و شاهد برنامه‌هاي كامل‌تري باشيم.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار