آخرین اخبار

6. آبان 1392 - 8:37   |   کد مطلب: 4133
دومين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذائي شهرستان فامنين با دستورکارهای شاخصهای توسعه عدالت در سلامت، کمیته مدارس مروج سلامت وبررسي مشكلات مربوط به بيمه هاي خدمات درماني (بيمه سلامت) و تامين اجتماعي با حضور اعضاء كارگروه شهرستان فامنین تشکیل جلسه داد.

دومين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذائي شهرستان فامنين با دستورکارهای شاخصهای توسعه عدالت در سلامت، کمیته مدارس مروج سلامت وبررسي مشكلات مربوط به بيمه هاي خدمات درماني (بيمه سلامت) و تامين اجتماعي در محل سالن جلسات فرمانداری وبا حضور اعضاء كارگروه شهرستان فامنین تشکیل جلسه داد.

در ابتداي جلسه آقاي طاهري،جانشين مديريت شبكه بهداشت، توضيحاتي  در خصوص فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسه قبل كارگروه ودستور کارهای این جلسه ارائه نمودند وپس از بحث وتبادل نظر مصوباتی در خصوص بازدید مستمر از نانواییها ومطبها،وضعیت دفع نامناسب پسآب از منازل به تصویب رسید.

در خصوص مصوبه مربوط به بيمه ها نماينده محترم بيمه سلامت با بيان اينكه قبلا به لحاظ چارت سازماني امكان استقرار شعبه اي از اين بيمه در شهرستان وجود نداشته راهكار پيشخوان دولت را ارائه نموده و گفتند كه 2 مورد پيشخوان در شهرستان ديده شده و در حال سرويس دهي مي باشد كه از نظر اقتصادي مقرون به صرفه تر از استقرار شعبه دایمی بیمه در شهرستان میباشد.

منبع:شبکه بهداشت فامنین

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار