آخرین اخبار

6. آبان 1392 - 8:30   |   کد مطلب: 4130
وی از اجرای تذکر لسانی در چهار شهرستان‌های استان همدان خبر داد و افزود: در دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:سال‌های گذشته شهرستانهای بهار، کبودراهنگ و تویسرکان به امر تذکر لسانی می‌پرداختند که امسال فامنین نیز به آن افزوده شد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از فارس: سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست شورای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان به گزارش عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 14 جلسه با 205 مصوبه به تناسب شرایط در ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه معاونین ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در 9 شهرستان با حضور ائمه ستاد و معاونین به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان از 110 شهرستان تذکر لسانی در کشور خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته شهرستان‌هایی که به تذکر لسانی می‌پرداختند 40 شهرستان در کشور بود که امسال با شرکت 110 شهرستان به فعالیت می‌پردازد.

وی از اجرای تذکر لسانی در چهار شهرستان‌های استان همدان خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته شهرستانهای بهار، کبودراهنگ و تویسرکان به امر تذکر لسانی می‌پرداختند که امسال فامنین نیز به آن افزوده شد.

ابوحمزه از برگزاری مانور تذکر لسانی در چهار نوبت خبر داد و افزود: با همکاری سازمان‌های قضایی و اجرایی تذکرهای لسانی با حمایت مردم به 32 هزار نفر انجام  گرفت.

وی از برگزاری 126 شورا در کارخانجات و 107 شورا در ادارات خبر داد و افزود: 350 شورا نیز در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها توسط خود دانش‌آموزان در راستای امر به معروف و نهی ازمنکر پیرامون عفاف، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در پایان از برگزاری  128 جلسه در ستاد نماز جمعه پیرامون موضوعات مختلف امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار