آخرین اخبار

30. مهر 1392 - 7:44   |   کد مطلب: 3938
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین درجلسه انجمن اولیاء ومربیان مجتمع شهید مطهری گفت:"امروز دشمنان برای آحاد مردم ایران برنامه ریزی کرده اند و درجنگ نرمی که برپا کرده اند تمام تلاش خود را به کاربسته اند تا شالوده خانواده را از هم بپاشند و با ایجاد بدبینی باعث تضعیف اعتقادات نسل جدید شوند".

  مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین درجلسه انجمن اولیاء ومربیان مجتمع شهید مطهری نگارخاتون ضمن تبریک عید قربان – نماد بندگی- و عید سعید غدیر خم _ نماد ولایت- با تاکید بر جایگاه ویژه خانواده در امر تربیت دانش آموزان گفت:"امروز دشمنان برای آحاد مردم ایران برنامه ریزی کرده اند و درجنگ نرمی که برپا کرده اند تمام تلاش خود را به کاربسته اند تا شالوده خانواده را از هم بپاشند و با ایجاد بدبینی باعث تضعیف اعتقادات نسل جدید شوند".

    رستمی اظهار داشت :" نقش خانواده ها از اهمیت بالایی برخوردار است و خانواده ها می توانند با تربیت صحیح فرزندان خویش باعث پایبندی بیشتر نسل جدید به اصول و عقاید اسلامی شوند ".

    وی بر شرکت اولیاء دانش آموزان در برنامه های آموزش خانواده که درمدارس برگزار می شود تاکید کرد.

   بعد از پایان انتخابات انجمن اولیاء و مربیان با حضور مدیر آموزش و پرورش ،مسئولین انجمن و مسئولین آموزشگاه از محتوای الکترونیکی پایه هفتم رونمایی شد.

منبع:سایت آموزش وپرورش فامنین

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار