آخرین اخبار

25. مهر 1392 - 8:11   |   کد مطلب: 3834
سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان فامنين گفت: آموزش ديني و آگاهي بخشي مذهبي به کودکان، وظيفه اصلي مربيان در مهدکودک ها است.

حجت الاسلام سيديوسف مهديان در مراسم جشن کودکان در سالن همايش کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهرستان بر اهميت آموزش ديني و آگاهي بخشي مذهبي به کودکان در محيط هاي پرورشي و مهد هاي کودک تاکيد کرد و اظهار داشت: دوران کودکي مهمترين دوران شکل‌گيري شخصيت افراد است و عدم آموزش فرهنگ مذهبي به کودکان موجب فاصله گرفتن کودکان از باورهاي مذهبي مي‌شود.

وي افزود: مهدکودک اولين مکاني است که کودکان ما در آن به آموزش ديدن مي‌پردازند و عدم تطبيق اين آموزش‌ها با فرهنگ ما باعث شکاف فرهنگي عميق دو نسل مي‌شود.

حجت الاسلام مهديان ادامه داد: در حالي که ما در يک کشور اسلامي زندگي مي‌کنيم و معيارهاي ديني برايمان در اولويت قرار دارد آيا در اولين مکاني که کودکان‌مان در آن زندگي را تجربه مي‌کنند با معيارهاي ديني و مذهبي ما همخواني دارد.

اين مسئول خطاب به مربيان بيان داشت: مربيان توجه داشته باشند اين کودکان، گلهاي نوشکفته اي هستند که به امانت در اختيار شما گذارده اند، آنچه را که براي کودکان خود مي پسنديد براي آنان عمل کنيد.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان فامنين در ادامه از کودکان حاضر در سالن خواست دعاهاي خود را به اداره تبليغات اسلامي ارسال کنند تا در مسابقه"دستهاي کوچک دعا" شرکت داده شوند.

139207210501 139207210502

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار