آخرین اخبار

18. مهر 1392 - 7:26   |   کد مطلب: 3563
سرهنگ فيروز گيلانه،فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از برگزاري 150 مورد کارگاه آموزشي در مدارس و مساجد با 5000 نفر مخاطب طي يک سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:اين آمار رشد 80 درصدي را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان مي دهد.

همزمان با هفته نيروي انتظامي،همايش نيروهاي نظامي شهرستان برگزار گرديد.سيد رسول حسيني،فرماندار فامنين در اين همايش ضمن تبريک اين هفته به نيروهاي نظامي به کسب رتبه برتر شهرستان فامنين در زمينه امنيت اجتماعي بين 9 شهرستان استان بر اساس ارزيابي استان اشاره کرد و اظهار داشت:اين امنيت به وجود آمده به واسطه تلاش مامورين برپايي امنيت شهرستان مي باشد.

وي به انهدام 8 باند تهيه و توزيع مواد مخدر با رشد 100 درصدي و کشف 4 تن و 800 کيلوگرم انواع مواد مخدر با رشد 15630 درصدي در يک سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و بيان داشت: با کشف اين مقدار از مواد مخدر از ورود اين ماده افيوني به استان جلوگيري شده است،چرا که فامنين گذرگاه استان بوده و قاچاقچيان قصد سوء استفاده از اين راه ارتباطي هستند که با هوشياري مامورين انتظامي شهرستان اين توطئه شوم خنثي گرديده است.

در ادامه سرهنگ فيروز گيلانه،فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از برگزاري 150 مورد کارگاه آموزشي در مدارس و مساجد با 5000 نفر مخاطب طي يک سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:اين آمار رشد 80 درصدي را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان مي دهد.وي همچنين از دستگيري 14 مورد اتباع بيگانه خبر داد.

سرهنگ گيلانه از کشف10180 ليتر مشروبات داخلي با 200 درصد رشد نسبت به مشابه سال گذشته و کشف 10326 بطري مشروبات خارجي با 500 درصد افزايش کشف نسبت به سال گذشته خبر داد.فرمانده انتظامي فامنين از کشف 1687 مورد ماهواره،کشف 4 مورد سلاح و همچنين 13000 ليتر سوخت قاچاق طي يک سال گذشته خبر داد.

منبع:سایت فرمانداری

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار