آخرین اخبار

17. مهر 1392 - 7:57   |   کد مطلب: 3545
به همت کارشناسی تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان فامنین
همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های نوپدید اجتماعی در شهرستان فامنین
جام آبادی عضو کمیته پیشگیری از مواد مخدر استان همدان گفت: ماهواره ها بر تربیت فرزندان و رفتار افراد درخانواده ها تاثیر زیادی داشته است و امروز بیشترین مشکل و معضل را به وجود آورده است ".

 

    جام آبادی عضو کمیته پیشگیری از مواد مخدر استان همدان در همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های نوپدید اجتماعی که به همت کارشناسی تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان فامنین برگزار شده بودبااشاره به گسترش رسانه ها و رشد تکنولوژی گفت:" ماهواره ها بر تربیت فرزندان و رفتار افراد درخانواده ها تاثیر زیادی داشته است و امروز بیشترین مشکل و معضل را به وجود آورده است ".

   وی اظهار داشت:" بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشتن اعتقادات دینی است ".

   امام جمعه فامنین با تاکید بر اهمیت این موضوع گفت:" اگر خانواده ها متدین باشند دچار آسیب اجتماعی نخواهند شد".

   ثابتی افزود :" استفاده از فضای مجازی هم می تواند خوب باشد و هم می تواند مخرب باشد و دربیشتر موارد اعتیاد آوراست،امروز می بینیم آسیب های نوپدید اجتماعی زیاد شده است و عدم آشنایی خانواده ها با این تهدید ها باعث به دام افتادن جوانان شده است و مربیان پرورشی و تربیت بدنی و همه معلمان باید در تربیت جوانان تلاش کنند".

    مومیوند یکی دیگر از اعضاء ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت :"امسال شعار نیروی انتظامی با عنوان اقتدار درسایه مردم مداری ،قانون مداری و روزآمدی نامیده شده است و پلیس مبارزه با مواد مخدر بیشتر از هر زمان دیگری آماده مقابله با مافیای جهانی است ".

    وی افزود :" مواد مخدر و اعتیاد و مسائل اخلاقی دوراه سقوط و تباهی جوانان است که دراین راستا معلمان می توانند به عنوان هدایت گران فرهنگ نقش مهمی را ایفاء نمایند".

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار