آخرین اخبار

17. مهر 1392 - 7:36   |   کد مطلب: 3537
در طول یک سال گذشته
کشف 4 تن مواد مخدر در فامنین
فرماندار فامنین گفت: در طول یک سال گذشته با انهدام هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از چهار تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سیدرسول حسینی ظهر امروز در همایش نیروهای انتظامی شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی نظامی اظهار داشت: شهرستان فامنین در زمینه تأمین امنیت اجتماعی در بین 9 شهرستان استان، رتبه برتر را به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در طول یک سال گذشته در سطح شهرستان منهدم شدند تصریح کرد: انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر با رشد 100 درصدی و کشف چهار تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر با رشد 156 درصدی در یک سال گذشته در شهرستان روبرو بوده است.

فرماندار فامنین اضافه کرد: با کشف این مقدار از مواد مخدر از ورود این ماده افیونی به استان جلوگیری شده، زیرا فامنین گذرگاه استان بوده و قاچاقچیان قصد سوء استفاده از این راه ارتباطی را دارند که با هوشیاری مأمورین انتظامی شهرستان این توطئه شوم خنثی شده است.

همچنین در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از برگزاری 150 مورد کارگاه آموزشی در مدارس و مساجد با 5 هزار نفر مخاطب طی یک سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: این آمار رشد 80 درصدی را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

فارس

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار