آخرین اخبار

22. اسفند 1391 - 7:40   |   کد مطلب: 348
هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال
پاس همدان با پیروزی آشتی کرد
در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، تیم پاس همدان موفق شد، یادآوران شلمچه را شکست دهد تا پس از دو هفته با پیروزی آشتی کرده باشد.

 

به گزارش آوای فامنین به نقل از دانا، در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، بعدازظهر امروز تیم پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان و با حضور دو هزار تماشاگر مقابل یادآوران شلمچه به میدان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پاس خاتمه یافت.

در این بازی علی مطوری در دقیقه 80 با شوتی محکم در محوطه جریمه برای پاس همدان گلزنی کرد.

امیرحسین فتاحی داور مسابقه به علی مطوری، مجتبی شیری از پاس و حمزه غبیشاوی، محمد مهری‌ورنکش، ایمان حبیب‌پور، حسین حمیدی، عبدالسلام آلبوقبیش از یادآوران شلمچه کارت زرد نشان داد.

پاس در این بازی می‌توانست چندین گل را به ثمر برساند، اما بازیکنان پاس با بی‌دقتی موقعیت‌های خود را یکی پس از دیگری هدر دادند.

پاس با این برد 38 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول باقی ماند. اختلاف این تیم با تیم اول جدول چهار امتیاز است و همچنان همدانی‌ها کورسوی امیدی برای رسیدن به لیگ برتر دارند.

یادآوران شلمچه با این باخت، 13 امتیازی باقی ماند تا به فاصله سه هفته مانده به لیگ دسته اول سقوط این تیم به لیگ دسته دوم قطعی شده باشد.

ترکیب پاس همدان:

جلیل احمدی، مجتبی شیری، کریم شاوردی، عباس کاظمیان (مقداد قباخلو 43)، اویس کردجهان، وحید علی‌آبادی، محسن ربیع‌خواه، محسن پورحاجی، قاسم پوراسدالله (مرتضی تبریزی 74)، علی مطوری، مهرداد رضایی (لفته حمیدی58)

سرمربی: امید طیری

ترکیب یادآوران شلمچه:

ایمان حبیب‌پور، محمود مرفاوی، سیدرضا طلبه، علی نیکبخت، حسین حمیدی، حمزه غبیشاوی (سیداحسان شیرمردی 56)، رستم سلامتی، ولید خنافره (عبدالسلام آلبوقبیش 26)، سیدامین حجازی، محمد مهری‌ورنکش(ناصر درودیان 69)، محمد غلامین

سرمربی: ایوب غزی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار