آخرین اخبار

15. مهر 1392 - 11:30   |   کد مطلب: 3473
امام جمعه فامنین:در دنياي حال که مرزها شکسته شده است و با گسترش فضاي ماهواره اي و اينترنتي که از حربه هاي دشمن مي باشد بايد به الگوي اسلامي ايراني در زندگي روي بياوريم و سنت هاي باطل را سرکوب و سنت هاي اسلامي را احيا کنيم.

حجت الاسلام و المسلمين ثابتي،امام جمعه فامنين گفت:قدم اول در ترويج فرهنگ اسلامي اين است که بدانيم خودمان در کجا قرار گرفته ايم.

وي به بيانات مقام معظم رهبري در سفارش به الگوي زندگي اسلامي ايراني اشاره کرد و افزود:در دنياي حال که مرزها شکسته شده است و با گسترش فضاي ماهواره اي و اينترنتي که از حربه هاي دشمن مي باشد بايد به الگوي اسلامي ايراني در زندگي روي بياوريم و سنت هاي باطل را سرکوب و سنت هاي اسلامي را احيا کنيم.

سيد رسول حسيني،فرماندار فامنين در جلسه شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان ضمن اشاره به ارزش و جايگاه ازدواج در اسلام افزود با برگزاري دوره هاي آموزشي براي هرچه آسانتر شدن ازدواج در گسترش اين امر مهم در شهرستان تلاش هاي فراواني گرديده است.

وي به حربه فرهنگي دشمن در جهت حمله به جوانان اشاره کرد و گفت:با حذف ماهواره از خانوارها در سطح شهرستان اين توطئه دشمن را خنثي نموده ايم.

همچنين وي به ساماندهي مناسک شادي در شهرستان اشاره کرد و افزود:بنا بر فرمايشات ائمه،در دين اسلام چهار روز مهم شناخته شده اند که عبارتند از روز جمعه،عيد فطر،عيد غدير و عيد قربان که از ميان اين چهار روز عيد غدير مهمتر مي باشد پس بايد در اين روز به نحو احسن به برگزاري مراسمات شادي بپردازيم چرا که اگر از مناسک شادي فاصله بگيريم باعث بروز مشکلات فراوان در جامعه ميگردد.

 

منبع:فرمانداری

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار