آخرین اخبار

11. مهر 1392 - 8:21   |   کد مطلب: 3323
فرماندار فامنین:در ستاد احسان و نيکوکاري اين شهرستان از اعضاي اتحاديه صنفي شهرستان خواستار همفکري بيشتر با مسئولين کميته امداد شهرستان جهت کم کردن مشکلات نيازمندان شهرستان شد.

سيد رسول حسيني،فرماندار فامنين در ستاد احسان و نيکوکاري اين شهرستان که با حضور اعضاي اتحاديه صنفي برگزار گرديد ضمن اشاره به اين مطلب که 300 دانش آموز،98 دانشجو و همچنين 1600 خانوار معادل 24 درصد جمعيت شهرستان از خدمات کميته امداد بهره مند هستند افزود:48 نوعروس تحت پوشش کميته امداد شهرستان در آستانه ازدواج هستند که نياز به تامين جهيزيه مي باشند و در اين راستا با همفکري اعضاي اتحاديه صنفي بايد اقدامات لازم را انجام دهيم.

حسيني به کسب رتبه برتر استاني،شهرستان فامنين در 6 ماهه گذشته در زمينه جذب کمکهاي مردمي اشاره کرد و از اعضاي اتحاديه صنفي شهرستان خواستار همفکري بيشتر با مسئولين کميته امداد شهرستان جهت کم کردن مشکلات نيازمندان شهرستان شد و اظهار داشت:استمرار زندگي خيلي از خانوارها به کمک افراد توانمند جامعه بستگي دارد.

وي به 188 مورد ايجاد اشتغال خانگي در 6 ماه گذشته توسط کميته امداد اشاره کرد و افزود در اين راستا 10/000/000/000 ريال تسهيلات به نيازمندان پرداخت شده است.

در پايان اين جلسه همفکري هاي لازم جهت جمع آوري کمکهاي مردمي براي دانش آموزان در جشن عاطفه ها انجام گرديد.

منبع:سایت فرمانداری

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار