آخرین اخبار

8. مهر 1392 - 8:30   |   کد مطلب: 3265
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان گفت : بزرگترين خدمت به نظام و انقلاب آگاه سازي خلق نسبت به شرايط فرهنگي زمانه و اهداف شوم دنياي استکبار عليه نظام مقدس اسلامي است.

آيت الله محمدي،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان در همايش ايثارگران و رزمندگان شهرستان فامنين به اجر شهداء و رزمندگان اشاره کرد و اظهار داشت:اجر و پاداش رزمندگان و ايثارگران و شهداء در اين عالم کوچک مادي قابل محاسبه نيست و بنا به فرموده امام (ره) اجر اين عزيزان در يک عالم معنوي ديگر داده مي شود.

وي به مشکلات مادي موجود در دنيا اشاره کرد و افزود:بايد نگهبان افتخارات 8 سال دفاع مقدس باشيم و نبايد بخاطر مشکلات کوچک دنيوي آخرت را تباه کنيم.آيت الله محمدي به واقعه عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از گذشت 1400 سال از اين واقعه عظيم،همچنان ما وام دار اين واقعه بزرگ هستم و دفاع مقدس ما نيز  پيرو همان واقعه عظيم بود.

نماينده ولي فقيه در استان به رسالت انقلاب اسلامي ايران اشاره کرد و بيان داشت:رسالت انقلاب ما فقط پيروز کردن ايران اسلامي نبود بلکه هدف والاتري داشت و آن آگاهسازي مردم کل دنيا در برابر استبداد و استکبار بود که اين رسالت را به خوبي انجام داد.

وي به حربه هاي جديد دشمن در مقابله با ايران اسلامي اشاره کرد و اظهار داشت:در آن زمان حربه دشمن جنگ نظامي بود و در عصر حاظر بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري با حربه جنگ نرم و شبيه خون فرهنگي وارد صحنه شده است که در اين ميدان نبرد وظيفه رزمندگان و بسيجيان مقابله با حربه جديد دشمن است و در عصر حاظر بزرگترين خدمت به نظام و انقلاب آگاه سازي خلق نسبت به شرايط فرهنگي زمانه و اهداف شوم دنياي استکبار عليه نظام مقدس اسلامي است.

آيت الله محمدي به نقش علما در پيروزي انقلاب اسلامي و آگاهسازي مردم اشاره کرد و افزود:در زمان حاظر هيچ خدمتي بالاتر از اين نيست که شرايط تربيت روحاني و عالم را در کشور محيا کنيم.

منبع:فرمانداری

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار