آخرین اخبار

4. مهر 1392 - 8:03   |   کد مطلب: 3139
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي گفت :در دوران دفاع مقدس همه مستکبران غرب و شرق در برابر ايران ايستاده بودند وليکن مردم کشورمان با تبعيت از فرامين امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در همه عرصه ها سربلند و پيروز گرديدند.

همايش بسيجيان شهرستان برگزار گرديد.دکتر کارخانه اي،نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي ضمن تبريک اين ايام به دلاوري هاي ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس همه مستکبران غرب و شرق در برابر ايران ايستاده بودند وليکن مردم کشورمان با تبعيت از فرامين امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در همه عرصه ها سربلند و پيروز گرديدند.

وي به تاثير بسيج در دنيا اشاره کرد و افزود:بسيجيان کشورمان تمام معادلات دنياي استکبار را بر هم زده و باعث شده است که آمريکا روزانه آرايش نظامي خود را در منطقه تغيير دهد.وي به ايستادگي ايران اسلامي در طول 34 سال گذشته در برابر تحريم ها اشاره کرد و اظهار داشت:اين راه را تا خلق حماسه اقتصادي ادامه خواهيم داد.

در ادامه سرگرد برات زاده،فرمانده سپاه ناحيه فامنين نيز گزارشي از عملکرد سپاه در عرصه هاي مختلف فرهنگي،اجتماعي و رزمي ارائه نمود و افزود:همه بسيجيان آماده جانفشاني در دفاع از آرمانهاي دفاع مقدس و دستاوردهاي نظام اسلامي مي باشند.وي از برگزاري 80 برنامه فرهنگي در هفته دفاع مقدس در فامنين خبر داد و به مواردي از قبيل مراسم صبحگاه مشترک ،رژه موتورسواران،همايش هاي مختلف و ديگر مراسم اشاره کرد. در ادامه اين مراسم رژه 18 گروهان بسيجي و همچنين رژه خودروهاي نظامي در شهرستان،برگزار گرديد.

منبع:سایت فرمانداری

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار