آخرین اخبار

3. مهر 1392 - 6:02   |   کد مطلب: 3110
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: تبلیغات رسانه‌ای عامل استقبال دانش‌آموزان از اقلام فرهنگی با نمادهای ایرانی می‌شود.

پرویز ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهیه لوازم‌التحریر و اقلام فرهنگی دانش‌آموزان با نمادهای ملی و مذهبی اظهار داشت: نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه به مفاهیم و نمادهای معنوی و ماندگار در مخاطبان است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نهادینه کردن این امر مهم همواره تلاش کرده تا نمادهای خاص ملی و مذهبی را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ماندگار کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در خصوص چرایی استقبال دانش‌آموزان از اقلام فرهنگی با نمادهای غیرایرانی نیز گفت: با توجه به تبلیغات متفاوت در سطوح مختلف رسانه‌ای به‌خصوص مراکز توزیع و مشابه‌سازی و نمادسازی شخصیت‌های خاص که فقط با بزرگ‌نمایی و تخیل، مخاطب را در اختیار دارد می‌تواند جذابیت کاذب و چشمگیری را بدون در نظر گرفتن متون ارائه کند.

وی در ادامه به اقدامات کانون در بحث تهیه و توزیع لوازم‌التحریر و اقلام فرهنگی پرداخت و گفت: کانون به عنوان یک نهاد فرهنگی با تشکیل شورایی که کار نظارت و تولید در بحث لوازم‌التحریر را به عهده دارد سعی کرده مفاهیم ارزشمند معنوی را در قالب چاپ عکس، در نظر گرفتن کیفیت خاص محصول و انتخاب صحیح برای استفاده بهینه را به مخاطبان خود ارائه کند.

ابراهیمی افزود: در این زمینه سعی شده با معرفی شهدا از قبیل خلبان شهیدبابایی، نسل امروز را با شخصیت‌های برجسته آشنا کنیم.

وی در خصوص علل قیمت بالای برخی تولیدات کانون پرورش فکری در بازار نیز گفت: توجه به کیفیت محصول و تنوع خاص آن، افزایش قیمت مواد خام در بازار جهانی برای تهیه اقلام و همچنین عدم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از علل افزایش قیمت است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار