آخرین اخبار

31. شهريور 1392 - 23:41   |   کد مطلب: 3020
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین: ماه مهر ياد آور تشكيل حلقه هاي معرفت در گلكده هاي باغ هستي با سر گروهي فرهنگيان فرهيخته كشور است.

       ماه مهر ياد آور تشكيل حلقه هاي معرفت در گلكده هاي باغ هستي با سر گروهي فرهنگيان فرهيخته كشور است. همان هايي كه مدبرانه و مخلصانه هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص    مي گذارند و بدون هيچگونه چشم داشتي به فراگيران محفل خود ارزاني مي دارند و مفتخرند كه راهرو و ادامه راه انبياء (ص) هستند.

     ماه مهر با مهرباني ها عجين شده و محافل پرشور و نشاط را در سراسر كشور سبب مي شود تا شركت كنندگان با تفاق هم و با استفاده از تجربيات گذشته و مهارتهاي موجود به طراحي آينده بپردازند. آينده اي كه متعلق به خودشان است و حركت آنها به سمت نور خورشيد پشت ابرهاي مويد اين ادعاست . به اميد روزي كه تلالو خورشيد عالم تاب ، كل هستي را روشني و نوراني نمايد و همه مهر آفرينان از انوار آن خورشيد نوراني متنعم شود.

    فرصت را غنيمت شمرده ، هفته دفاع مقدس و آغاز سالتحصيلي 93-92 را خدمت همههمکاران ارجمند ،خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز درسراسر کشوربویژه درشهرستان فامنین تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارهستم با پشتکار و توکل به فضل خداوند کریم و متعال سال تحصیلی خوبی را با صحت و سلامتی آغاز کنیم وتلاش نمائیم تاامانتدارخوبی برای مردم شریف و دین مدار شهرستان باشیم.ان شاء الله

  منبع: سایت آموزش و پرورش

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار