آخرین اخبار

30. شهريور 1392 - 9:32   |   کد مطلب: 2900
10مصوبه درستاد هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس
95 برنامه فرهنگي در هفته دفاع مقدس در فامنين برگزار میشود.
فرماندار فامنين در ستاد هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس گفت:قشر جوان را بايستي با آرمانهاي دفاع مقدس و حماسه سازي آن دوران آشنا کرد.

فرماندار فامنين در ستاد هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس  ضمن تشکر و قدرداني از دست اندکاران برگزاري برنامه هاي هفته دفاع مقدس خواستار برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي با حضور نسل جوان شدند و افزودد؛قشر جوان را بايستي با آرمانهاي دفاع مقدس و حماسه سازي آن دوران آشنا کرد.وي در ادامه خواستار تشکيل دبيرخانه ستاد دفاع مقدس در شهرستان شدند و نهادينه کردن فرهنگ روايتگري توسط رسانه ها و اقشار مختلف را از اهم وظايف دانستند.فرماندار فامنين نقش کلوپهاي عرضه محصولات فرهنگي به جهت عرضه فيلم هاي دفاع مقدس را کم رنگ دانستند و پيگيري ويژه در اين زمينه را خواستار شدند.سيد رسول حسيني از برگزاري 95 برنامه فرهنگي در هفته دفاع مقدس در فامنين خبر داد و به مواردي از قبيل مراسم صبحگاه مشترک ،رژه موتورسواران،همايش هاي مختلف و ديگر مراسم اشاره کرد.در پايان اين جلسه مصوباتي به شرح ذيل جهت ابلاغ به ادارات تصويب گرديد:

1-  مقرر گرديد در طول هفته دفاع مقدس در سربرگ نامه هاي اداري سخني از امام خميني (ره) يا مقام معظم رهبري مربوط به هفت دفاع مقدس نگاشته شود.

2-  مقرر گرديد صبحگاه مشترک همراه با رژه با محوريت سپاه و هماهنگي نيروي انتظامي و راهنمايي در طول هفته دفاع مقدس انجام گيرد.

3-  مقرر گرديد غبار روبي گلزار شهدا در يک روز مشخص با محوريت بنياد شهيد انجام گيرد.

4-  مقرر گرديد برنامه بازديد از خانواده معظم شهدا با محوريت بنياد شهيد و همکاري همه ادارات اجرا شود.

5-  مقرر گرديد زنگ دفاع مقدس در مدارس توسط آموزش و پرورش نواخته شود.

6-  مقرر گرديد همايش دفاع مقدس توسط سپاه برگزار و از کليه رزمندگان دفاع مقدس و آحاد مردم دعوت لازم به جهت شرکت در همايش به عمل آيد.

7-  مقرر گرديد شروع برنامه ها با زيارت عاشورا با محوريت بنياد شهيد و همکاري تبليغات اسلامي در کنار مرقد شهداي گمنام آغاز شود.

8-  مقرر گرديد دستگاههاي اجرايي در حد امکان کمک هاي نقليه اي خود را به جهت اعزام بازديد کنندگان از عمليات بازسازي شده والفجر به سپاه انجام دهند.

9-  مقرر گرديد اقدامات لازم جهت مردمي کردن قسمتي از تبليغات هفته دفاع مقدس از طريق بسيج اصناف انجام پذيرد.

10-    مقرر گرديد شهردار محترم نسبت به تزيين سطح شهر اقدامات لازم را معمول نمايد

 منبع: سایت فرمانداری

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار