آخرین اخبار

5. آبان 1403 - 11:56   |   کد مطلب: 28965
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: دفاع‌مقدس الگوی بزرگ و ارزشمندی از جانفشانی دلیران مردان ایران زمین برای نسل نوجوان و جوانان ما است.

هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی در سال جاری از یکم آبان ماه آغاز می‌شود، افزود: در پنجمین روز آبان‌ماه ۲ دستگاه اتوبوس از دانش‌آموزان دختر از  شهرستان‌فامنین با همکاری اداره آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

فرمانده سپاه فامنین با بیان این نکته که اردوی راهیان‌نور، بزرگترین برنامه فرهنگی در سطح کشور است که با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود، تصریح کرد: امروز هویت ملی و انقلابی و پرچم‌داری در جنگ شناختی دختران نوجوان و جوان ما هستند.

هادی ربانی ضمن اشاره به ایستادگی جوانان و مردم ما در دفاع‌مقدس که باعث شد دشمنان جرات پیش‌روی به خاک ایران را نداشته باشند، تصریح کرد: تمامی توطئه‌های دشمن بدست جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع‌مقدس خنثی شد، دانش‌آموزانی که امروز در راهیان‌نور شرکت می‌کنند تاثیر معنوی عمیقی از دفاع مقدس را دریافت کرده و در طول زندگی‌شان استمرار خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران در جهت اعزام اردوی راهیان‌نور خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال و خوشبخت هستیم که خادم این نوجوان و زائران مناطق عملیاتی غرب بوده و ما با افتخار خادمی این دانش‌آموزان را در جنگ شناختی و تبیین را انجام می‌دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فامنین اظهار کرد: زائران دانش‌آموز دختر به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های غرب کشور بازدید خواهند کرد.

هادی ربانی یادآور شد: فعالیت‌های اردوی راهیان‌نور هر ساله از اوایل سال شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد، در اعزام‌های نیمه دوم سال که از آبان‌ماه شروع گردیده از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار