آخرین اخبار

28. مهر 1403 - 9:17   |   کد مطلب: 28951
آرش مفرح‌ذات از نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی جدید در راستای افزایش کیفیت خدمات درمانی به مراجعین در بیمارستان امام حسن(ع) خبر دادند.

آرش مفرح ذات در گفتگو با خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» از نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی در راستای افزایش کیفیت خدمات درمانی به مراجعین در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) خبر دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین افزود:این تجیهزات جدید شامل ۵ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی،۱ دستگاه الکتروکاردیوگراف،۱  دستگاه اکسیژن ساز پرتابل که به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال تهیه شده است.

 

وی بیان داشت: با راه‌اندازی این تجهیزات در تنها بیمارستان شهرستان، ارائه خدمات به مردم به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد و برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه به مرکز استان نمی‌باشد.

مونا عزیزی نیز در ادامه نصب و راه اندازی تجهیزات جدید با هدف ارتقای کمی و کیفی، ارائه خدمات درمانی هر چه بهتر به بیماران در این بیمارستان اعلام کرد.

.
رئیس بیمارستان فامنین همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای نصب دستگاه اکسیژن ساز ۲۳۰ لیتری و اورهال موتورخانه این بیمارستان از جذب منابع لازم خبر داد.

 

جمعیت تحت پوشش این بیمارستان در حال حاضر حدود 40 هزار نفر است و هم اکنون دارای تخصص‌های پزشکی زنان و زایمان، اطفال، داخلی، قلب و رادیولوژی و حتی آزمایشگاه است و با توجه به طرح توسعه بیمارستان در حال حاضر 32 تخت مصوب و فعال دارد.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار