آخرین اخبار

27. مهر 1403 - 14:59   |   کد مطلب: 28950
امام جمعه موقت فامنین تاکید کرد:
اولیا در تعالی مدارس شهرستان کوشا باشند
امام جمعه موقت فامنین گفت: اولیا و مربیان مدارس در جهت بهبود و تعالی مدارس برای فرزندان و دانش‌آموزان در تلاش باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت‌الاسلام مهدی نقوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید به مصادیق تقوا افزود: انسان در صحبت‌ و عمل‌های خود قول صحیح را به عمل آورد و هر آنچه را که شنید نقل کند و از  شبهه پراکنی دوری نماید تقوا را رعایت کرده است.

امام جمعه موقت فامنین بیان داشت: اگر انسان در مسیر خدا حرکت کند باید رفتار آن منطبق با تقوا باشد و حرف‌ها و صحبت‌های خود را کنترل کند تا قلبی پاک تجربه کند.

حجت‌الاسلام مهدی نقوی ضمن اشاره به جنايت‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در برابر کودکان و زنان غزه و فلسطین تصریح کرد: این جرثومه فساد با توجیه کردن جنايت‌های مرتکب شده، خود را بی تقصیر و فلسطین و غزه را ۷۰ سال مقصر نشان ‌می‌دهد، بر دنیا آشکار است که حدود ۴۵ هزار نفر از جمعیت کشور فلسطین و غزه را اسرائیل ستمکار و آمریکای جنايتکار به شهادت رسانده است.

خطيب موقت نماز جمعه فامنین اظهار کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی مردم فلسطین و غزه با عزت و سربلندی در دنیا ایستادگی در مقابل دشمن جنايتکار را انتخاب کردند، بعضی از افراد در جمع‌های خانوادگی و مهمانی‌ها تحلیل‌های غلط انجام می‌دهند و اقدام به شبهه پراکنی و حرف‌های بی‌اساس می‌کنند.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران در نماز جمعه نصر که فرمودند؛اگر دشمن به فلسطین و لبنان حمله کرده به تمامیت اسلام و پیکره مسلمان حمله کرده آست. آنان با ایجاد گروهک داعش مردم مسلمان را به خاک خون کشیدند.

امام جمعه موقت فامنین با اشاره به اعتماد برخی‌ها به آمریکا و هم‌پیمانانش عنوان کرد: هر کس به آمریکا و استکبار جهانی اعتماد کند به قولی آبی‌ گرم نخواهد شد هیچ، بلکه ضربات مهلک و کاری هم خواهد خورد. پس با چشم و دل با بصیرت بالا پله‌های پیشرفت را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان ضمن تشکر از اولیا و مربیان آموزش‌ و پرورش ادامه داد: در خواستی که از اولیا و خانواده دانش‌آموزان وجود دارد این است در جهت تعالی و رشد مدارس و فرزندان بیشتر بکوشند و برای رفع مشکلات آنان در تلاش باشند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار