آخرین اخبار

22. مهر 1403 - 12:17   |   کد مطلب: 28938
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان همدان گفت: فاز دوم ساختمان جدید فرمانداری در طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات ساختمان جدید فرمانداری با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی صبح امروز ۲۲مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

 

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه(س) افزود: ساختمان جدید فرمانداری بعد از ۱۵ سال با تلاش‌های دکتر حاجی بابایی و استاندار سابق و فرماندار محترم شهرستان با تزریق مبلغ ۳۰ میلیارد فاز اول آن افتتاح شده است و در ماه‌های آینده با اعتبار در نظر گرفته شده از  فاز دوم آن نیز افتتاح خواهد شد.

 

 

مجید صالحی‌امیر ادامه داد: در بحث پروژه تعریض راه اصله به کاج مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اوراق بانک ملت برای آسفالت‌ریزی و تکمیل آن اختصاص یافته است که در آینده نزدیک شاهد آسفالت‌ریزی قسمتی از این را خواهیم بود.

 

 

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده این پروژه کامل خواهد شد، تصریح کرد: بحث پروژه مسکن ملی سابق با پیگیری‌های فرماندار فامنین موضوع در جلسه مسکن استان مطرح و تعیین تکلیف شد.

 

 

مديرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: با بر پیگیری‌های انجام شده پروژه فوق در حال اجرا و پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است.

 

صالحی‌امیر با اشاره به بحث جوانی جمعیت بیان کرد: برای متقاضیان زمین ۶۸ قطعه اوایل سال واگذار شده که این تعداد در آینده برای شهرستان فامنین اضافه خواهد شد طوری مشکل زمین برای تامین مسکن وجود نخواهد داشت.

 

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار