آخرین اخبار

19. مهر 1403 - 11:30   |   کد مطلب: 28927
بازتاب نماز جمعه نصر در فضای مجازی، شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ نمایش اقتدار توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدرت کشور ایران و حتی جبهه مقاومت هم بود.

هادی ربانی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» ضمن اشاره به عزتمندی توان نظامی کشور ایران افزود: با اجرای موفقیت آمیز عملیات وعده صادق 2 در شامگان سه شنبه 10 مهرماه با بیش از 200 موشک بالستیک پیشرفته که اهداف نظامی و امنیتی در خاک فلسطین اشغالی را به صورت مستقیم هدف قرار داد و بار دیگر مشت محکمی بر پیکره رژیم کودک صهیونیستی و استکبار جهانی وارد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین بیان داشت: واکنش کشور ایران برای همه دنیا، چه آن‌ها که طرفدار جبهه مقاومت و مدافع مردم مظلوم فلسطین و غزه بودند و چه غیر از آن، خیره کننده بود و آغاز مسیر جدیدی برای جبهه مقاومت رقم زد. ایران صراحتاً هشدار داده بود که هرگونه واکنش و اقدام از سوی اسرائیل، جواب به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر در پی خواهد داشت.

ربانی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و غزه که سال‌های طولانی در چنگال رژیم صهیونیستی گیر افتادند خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را آشکار و پوشالی بودن آن را نمایان ساخت. واکنش آنان برای جبران، استفاده از سلاح‌های پیشرفته نظامی آمریکایی توسط رژیم صهیونیستی، ترور رهبران حماس و بمباران مناطق غیرنظامی و کودک‌کشی بود که باز هم کار ساز نشده است.

 

نماز نصر، زنده کننده امید مسلمین به پیروزی نهایی

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: نماز جمعه نصر رهبر معظم انقلاب، زنده کننده امید مسلمین به پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیست رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه در نماز جمعه نصر و ایراد خطبه‌های امیدبخش روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمیدند و با مژده پیروزی رزمندگان جبهه حق، آنان را برای ادامه مسیر مقدس الهی و نبرد با دشمن صهیونیست ترغیب کردند.

وی اظهار داشت: حضور و اعلام حمایت مردم در نماز جمعه تاریخی هفته پیش نشان دهنده حمایت مردمی از کشور و جبهه مقاومت بود. اقامه نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار را به رخ جهانیان کشید و نشان داد ایران از توانمندی نرم هم برخوردار بوده و بار عملیات روانی با حجم گسترده را با هنرمندی تمام کنترل می‌کند، اما در این بین از اعلام جمعی و ضعف رسانه‌ای متضرر هستیم.

هادی ربانی تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر به رغم تهدیدات چند روز پیش رژیم کودک‌کش و غاصب، پیام‌های مهمی را به جهانیان مخابره کرد که ایران برای دفاع از جبهه مقاومت تمام قد در عرصه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماسی جنگ و میدان حضور دارد.

در پایان فرمانده سپاه ناحیه فامنین با تاکید بر فرمایشات رهبری یاآوری کرد: اتفاقات بعد از عملیات طوفان الاقصی در چندماه گذشته موجب شکست اقتصادی، امنیتی و مهمتر از همه سیاسی در داخل سرزمین‌های اشغالی شده و موقعیت رژیم را به ۷۰ سال پیش تشبیه کرد که به‌دنبال پایداری، تثبیت و امنیت خود است.

پایان خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار