آخرین اخبار

19. مهر 1403 - 12:36   |   کد مطلب: 28925
در شهرستان فامنین برگزار شد:
جلسه ستاد بازسازی عتبات وعالیات
جلسه ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین»؛ جلسه ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات شهرستان فامنین روز پنجشنبه ۱۹مهرماه ۱۴۰۳ با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و اعضای دیگر ستاد برگزار شد. 

 

 

فرماندار شهرستان فامنین در این جلسه ضمن تقدیر از حاضرین و خیرین شهرستان افزود: حمایت مردم و عملکرد شهرستان فامنین در جذب کمک‌های مردمی قابل تقدیر است و باید بیش از پیش از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی و سایر مردم نیز استفاد گردد. 

 

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی غفاری امام جمعه شهرستان فامنین نیز با اشاره به اینکه اهالی شهرستان همکاری قابل قبولی با ستاد عتبات داشته‌اند، این همدلی و کمک‌های مردمی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: در امورات فرهنگی و معنوی، همیاری در بازسازی و نگهداری از اماکن‌ زیارتی شایسته است و اهالی و مردم ولایت‌مدار شهرستان هم زمینه مساعدت بیشتر را فراهم نمایند. 

 

 

در این جلسه رحیم صفری‌تبار با حکم ریاست ستاد استان بار دیگر بعنوان مسئول ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات شهرستان ابقا گردید.

 

 

در پایان این جلسه خيرين و محبين اهل البيت (ع) شهرستان هدايايى از جمله ( پول نقد، طلا و دام ) را به ستاد بازسازى عتبات عاليات اهداء نمودند.

 

جلسه ستاد بازسازی عتبات و عالیات باحضور حجت‌الاسلام‌و المسلمین علی غفارى (امام جمعه)،سيد روح‌الله حسينى (فرماندار)، هادى ربانى(فرمانده ناحيه مقاومت شهرستان)، حامد رستمى( معاون عمرانى فرماندار)، معاون ستادبازسازى عتبات عاليات استان همدان، بخشداران و جمعى از معتمدين، خيرين و دهياران شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار