آخرین اخبار

17. مهر 1403 - 12:59   |   کد مطلب: 28923
رئیس اداره پست شهرستان خبر داد:
پروژه «جی‌نف» فامنین در حال اجراست
رئیس اداره پست شهرستان فامنین با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم افتخار ماست، گفت: پروژه «جی نف» آدرس تمام ساختمان‌ها و واحدهای مکانی موجود در شهرها و روستاهای شهرستان را استانداردسازی می‌کند.

علی شاکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» در تبریک به‌مناسبت روز جهانی پست روز ۱۷مهر ۱۴۰۳ افزود: در جهت استاندارد شدن آدرس‌های شهر و روستاها در شهرستان که از یک مسیر شناخته و صحت سنجی و راستی آزمایی شود و امکان بدست آوردن انشعابات برق، گاز و حتی سایر اطلاعات را می‌توان از این کد آدرس در مواقع اضطراری استفاده کرد.

 

رئیس پست شهرستان فامنین بیان داشت: در طول۶ماهه نخست امسال حدود ۲هزار و ۲۰۰ گذرنامه عادی و زیارتی برای زائران کربلای‌معلی در اربعین صادر گردید که در ایام اربعین بخاطر مشکلات همشهریان عزیز در زمینه صدور گذرنامه و توزیع آن به‌صورت تمام وقت و غیر از ساعات اداری نیز به عنوان نذر خدمت در امر خدمت‌رسانی فعال بوده‌ایم.

وی ضمن اشاره به اهم خدمات این اداره اظهار داشت: در کل توزیع بیش از ۲۴ هزار مرسوله پستی اعم از امانات و پاکت‌های مردم در سطح شهرستان، احراز مکانی برای سازمان‌های مربوطه در طول ۶ ماهه سال بیش از ۶۰۰ مورد، تحویل کدپستی جدید و موجود بیش از ۳ هزار مورد در طول ۶ ماهه اول سال جاری که در نظر سنجی‌های انجام شده توسط سازمان‌های ذیربط میزان رضایت مردم شریف شهرستان از اداره پست فامنین نزدیک ۹۸ درصد گزارش گردید.

علی شاکری با یادآوری اینکه این اداره به پاس ارائه خدمات صورت گرفته در استان حائز رتبه نخست در بین شهرستان‌های استان می‌باشد، خاطر نشان کرد: توزیع بیش از ۲۰ هزار مرسوله پستی و ارسال آن به اقصی نقاط کشور، توزیع بیش از ۱۰۰۰ گواهینامه جدید و تعویضی در شهرستان و توزیع ۸۰۰ مورد کارت ماشین جدید و تعویضی تنها بخشی از اقدامات و خدمت‌رسانی انجام شده اداره پست شهرستان فامنین است.

وی با تاکید بر مد نظر قرار دادن سه فاکتور اساسی در زمینه کاری خود و مجموعه پست شهرستان ادامه داد: کیفیت سرعت و رضایت‌مندی در راستای زمان توزیع امانات در سطح شهرستان و با بکار گیری نیروهای بومی در کمترین زمان ممکن مرسولات تحویل گردیده است.

شاکری تصریح کرد: اداره پست فامنین با همکاری فرمانداری شهرستان و دهیاری‌ها و شهرداری نسبت به نصب پلاک در سطح شهر و روستاها اقدام نموده و در این راستا پروژه جی‌نف که زیر بنای بانک اطلاعاتی تمامی سازمان‌ها و ادارات بوده در سطح شهرستان در حال اجراست.

در پایان از سعی و تلاش همکاران در این مجموعه برای رضایت مردم شریف و نجیب شهرستان قدردانی و اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم افتخار ماست که مسئولیت ارزشمندی به شمار می‌رود و برای جلب رضایت و در جهت اعتلای آن خواهیم کوشید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار