آخرین اخبار

14. مهر 1403 - 7:49   |   کد مطلب: 28910
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عملیات وعده صادق ۲ قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را بار دیگر بدنیا نشان داد و تاکید کرد نظام ما پشتوانه مستحکم جریان مقاومت اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز جمعه در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد: عملیات "وعده صادق۲" نشان داد جمهوری اسلامی و ایران در برابر دشمنان خود مقتدر است و همچنین مظلومان و مستضعفان عالم بی پناه نیستند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر همه دنیا ایستاد اما امروز موشک‌هایی دارد که در مدت ۱۲ دقیقه تل‌آویو را شخم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز کشور ما با داشتن موشک‌، عزم راسخ و جوانان ولایی می تواند رژیم صهیونیستی را ویران کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره و تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله افزود: این حادثه را به هر کس که در عالم نسبت به عدالت و ایستادگی در برابر طاغوت‌ها و مستضعفان عالم دغدغه دارد تسلیت عرض می‌کنم.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی تصریح کرد: پیش از سید حسن نصرالله در لبنان جنگ‌های داخلی فراوانی در بین شیعیان بود که وی با روی کار آمدن وحدت و یکدستی را بین شیعیان لبنان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز حزب الله یک مجموعه منسجم و یکپارچه است،ادامه داد: صهیونیست ها تلاش دارند دوباره بین شیعیان اختلاف بیاندازد و فاصله حزب‌الله با ارتش لبنان را با فضا سازی رسانه‌ای زیاد کند.

خطیب جمعه همدان بیان کرد: صهیونیست ها به دنبال تفرقه افکنی بین جمهوری اسلامی و حزب الله هستند و در فضای رسانه‌ای عنوان کرده اند جمهوری اسلامی از شما (حزب الله) حمایت نمی‌کند.

وی اضافه کرد: شاخه‌های نظامی حزب‌الله امروز به استقلال رسیده اند و به دییر کل وابستگی نظامی ندارند، تصمیم گیری آنها مستقل است و شهادت سید حسن نصرالله نمی‌تواند در مسیری که طراحی کرده اند، آسیب ایجاد کند.

آیت الله شعبانی‌موثقی با اشاره به حمایت های امریکا از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها، گفت: دستور ترور شهید سید حسن نصرالله از مرکز سازمان ملل در نیویورک صادر شد و بمب‌های فرود آمده آمریکایی بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنها رهبرانی دارند که وقتی صدای آژیر را می‌شنوند دستشان هنگام خواندن بیانیه می‌لرزد و به پناهگاه‌ها می‌روند و با کوچکترین تهدیدها فرار می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب ما در چنین شرایطی عزم راسخی برای مقابله با جبهه کفر و استکبار دارند.

وی ادامه داد: رهبر ما ترس ندارد و با شجاعت و تدبیر همراه ملتش هست و ملت آن می‌گویند"ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند."

آیت‌الله شعبانی‌موثقی اظهار کرد: شجاعت و در میدان بودن شامل دولتمردان ما نیز می‌شود و حضور وزیر امور خارجه در بیروت با همه خطرات موجود بسیار ارزشمند و نقطه قوت در جبهه حق علیه باطل است.

وی افزود: وحدت در جریان دیپلماسی و حضور هیاتی از کشورمان در بیروت بسیار ارزشمند است و امیدواریم در نهایت باعث پیروزی حق علیه باطل بشود.

خطیب جمعه همدان تاکید کرد. نقش ما کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت است و مراجع عظام تقلید فرموده‌اند می‌توان سهمی از وجوهات شرعی در این زمینه مصرف شود.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: کارکنان فراجا زحمات زیادی در حوزه‌های مختلف می‌کشند و خدمات شایسته آن‌ها جای قدردانی دارد.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی همچنین با قدردانی از زحمات استاندار قبلی همدان و تبریک به استاتدار جدید، بیان کرد: استاندار جدید همدان شناخت خوبی از استان دارد و با برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده، امیدواریم در این زمینه در کنار همکاران خود در ارائه خدمت به مردم همدان موفق باشد.

 

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار