آخرین اخبار

6. مهر 1403 - 17:00   |   کد مطلب: 28890
امام جمعه فامنین تاکید کرد:
نفرت مسلمان دنیا از رژیم کودک‌کش
امام جمعه فامنین در جهت بیداری مردم و نفرت مسلمان دنیا، جنایت‌های رژیم غاصب و استکبار جهانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تکیه بر آیات کلام المجید در مرز بندی با دشمن افزود: یهود و نثارا راضی نخواهند شد حتی اگر از دین یهودی آنها تبعیت کنیم، در معنی این آیه اصل دین و دینداری از اصول اسلام بوده است. پس از نظر اسلام جنایات رژیم غاصب و آمریکا در قدس را محکوم و بیداری مردم جهان در مقابل ظلمان و مستکبرین تاکید داشت.

امام جمعه فامنین ضمن توصیه مردم و نمازگرازان بیان داشت: مسلمانی که موجب رضایت و خشنودی دشمن گردد حتماً تردیدی درآن مسلمانی وجود دارد، راهبرد اسلام در مقاومت در برابر دشمنان راهبردی فعال و ایستادگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: دفاع مقدس یکی از عقلانی ترین حوادث ملت ایران بود، ادامه داد: مواظب باشیم آثار جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در دنیا و فضای مجازی را در جنگ روایت‌ها تطهیر نکنند، چرا کمترین تلفات و آسیب‌ها بعد از جنگ جهانی اول و دوم، در حنگ تحمیلی کشور عراق به ایران بوده است که نشان از مقاومت فعال و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و کشور ایران است.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: مقاومت فعال و جبهه مقاومت در برابر اسرائیل و استکبار جنایتکار را شاهدبم اگر هزینه می‌شود و جان مردم مسلمان در مبارزه با دشمن از بین می‌رود آن را منکر نیستیم ولی دستاوردهای با ارزشی هم در مقابل آنان شامل حال جبهه مقاومت شده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با سرافزاری در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این جنگ متحمل چه مشکلاتی است، اول: از لحاظ اقتصادی زیر ساخت‌های آنها بطور گسترده و جدی آسیب دیده است، دوم: زیر ساخت‌های اجتماعی آنان در وضعیت بسیار وحشناک و غیر مطلوب است. سوم، تخلیه اطلاعات این رژیم توسط گروه‌های سایبری جبهه مقاومت از جمله بزرگترین ضربه مهلکی که در چند روز اخیر جبهه مقاومت بر پیکر موساد وارد کرده است.

خطیب نماز جمعه فامنین ضمن اشاره به پایه‌‎ریزی سازمان موساد در 24 کشور که اطلاعات آنان بدست رزمندگان مقاومت رسیده، اضافه کرد: مشروعیت سیاسی رژیم منحوس اسرائیل در سرزمین غزه و فلسطین با مشکلات فراوانی همراه شده و آنان با استفاده از فضای مجازی و رسانه از انتشار این مشکلات جلوگیری و محدودیت ایجاد کردند.

امام جمعه فامنین ضمن اشاره با مشکلات قطعی برق فراوان در شهرستان برای تولیدی‌ها و کارخانجات متذکر شد: با استفاده از راه‌کارها و چاره جویی در برابر این مشکل، اقدامات متفکرانه برای رفع این قطعی برق در سطح شهرستان انجام گیرد تا مردم متضرر نگردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار