آخرین اخبار

5. مهر 1403 - 16:43   |   کد مطلب: 28888
فرمانده سپاه فامنین به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از خانواده‌های شهدا دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فامنین به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سيد حسین غفاری مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین و مصطفی شاکری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان از خانواده های معظم شهیدان زهره، شهید ترابی، شهید جعفری و شهید ناصری دیدار کردند.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه فامنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از  دیدار ۱۱۰ خانواده معظم شهدا در سطح شهرستان به همراه مسئولین ادارات خبر داد و متذکر شد: پدر و مادران شهدا همان ولی نعمتان جامعه هستند و شهدای این منطقه با رشادت و ایثار الگوی کاملی برای مسئولان و مردم شهرستان می‌باشند.
 
هادی ربانی با اشاره به تجدید عهد و پیمان با شهیدان بیان داشت: خانواده‌های شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از وطن، دین و انقلاب امنیت و سرافرازی را در جامعه پایدار حاکم کردند، قدردانی نمود.
 
در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فامنین هم اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ملاقات پدران و مادران این عزیزان به معنای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و رهروان عشق است. 
 
وی ادامه داد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و احترام به خانواده‌های معظم این عزیزان و ایثارگران از اولویت‌ها و وظایفی است که بر گردن ما نهاده شده است.
 
 
سید حسین غفاری افزود: این شهیدان هستند که با معرفت و جانفشانی خود درس بزرگی را به ما و مردم داده‌اند تا در این صحنه‌ها حضور پیدا کنیم و شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند.
 
انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار