آخرین اخبار

1. مهر 1403 - 12:38   |   کد مطلب: 28886
امروز با همزمان با اقصی نقاط کشور سال تحصیلی جدید در مدرسه شهید مهرجو شهر فامنین زنگ مدرسه به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین »؛ امروز صدای زنگ مدرسه در دبیرستان دخترانه شهید مهرجو فامنین با حضور امام جمعه شهرستان فامنین، روح الله بابایی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فامنین، مدیر آموزش و پرورش، فرماندهان انتظامی و سپاه،  رئیس امور کتابخانه‌های فامنین و سایر مسئولین ادارات شهرستان و با حضور جمعی از خانواده‌های دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهید مهرجو فامنین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از بازگشایی مدارس ابزار خرسندی کرد و آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان و معلمان حاضر در دبیرستان شهید مهرجو تبريک گفت.

امام جمعه شهرستان فامنین با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ارزشمندی علم و دانش در دین اسلام بارها سفارش شده و طور که علم و دست برتر علمی، راز پیشرفت هر کشوری در اقتدار اقتصادی، سیاسی، نظامی و روحیه‌ای است. 

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برای دستیابی به قله‌های پیشرفت و توسعه از هیچ کوششی دریغ نداشته باشند و دستاورد‌های علم فقط با پشتکار و سر بلندی کشورمان ایران نتیجه خواهد داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری با اشاره به اینکه هر مدرسه یک کشور کوچک است، ادامه داد: اگر این مدرسه‌ها با ساخته شوند قطعا کشور ما ساخته خواهد شد چرا که قرار است پرچم سه رنگ ایران در جهان با سرافزاری به دست صاحبش تحویل داده شود.

در این مراسم هادی راسخی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما جوانان آینده‌سازان کشور اسلامی ایران هستید، شما با شعار «برای مدرسه_ برای ایران» در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نکنید چرا که مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت بوده و معلمان راهبران اصلی توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌روند.

مدیر اداره آموزش و پرورش فامنین افزود: به همین منظور جایگاه و منزلت اجتماعی معلمان، ارتقای کیفیت و بهبود وضعیت مدارس دولتی و کمک به مهارت آموزی در کنار دانش‌آموزان، شناسایی و هدایت استعداد‌های تحصیلی به ویژه در مناطق کم برخوردار از الویت‌های وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.

راسخی از مشکل کمبود معلم نسبت به سال گذشته همین موقع ادامه داد: امسال از کمبود معلمان در آغازین روزهای سال تحصیلی شما با تقویت و پرورش حس خودباوری و حس وطن دوستی در میان دانش‌آموزان و ایجاد شور و شوق برای نسل امروز را برای نقش آفرینی می‌سازند.

در پایان زنگ مهر مدرسه شهید مهرجو توسط  از جمله امام جمعه فامنین، مشاوره مدیر کل استان و رئیس اداره آموزش و پرورش فامنین و سایرمسئولین شهرستان به صدا درآمد تا دانش‌آموزان در کلاس‌های درس خود حاضر شده و مشغول تحصیل گردند.

پایان خبر/ع

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار