آخرین اخبار

2. مهر 1403 - 11:58   |   کد مطلب: 28885
مدیر اداره توزیع برق شهرستان فامنین تاکید کرد:
تعویض چراغ‌های پرمصرف با نسل جدید LED
مدیر اداره توزیع برق شهرستان فامنین گفت: طرح تعویض چراغ‌های گازی قدیمی، پرمصرف و فرسوده با چراغ‌های نسل جدید LED در معابر سطح شهرستان فامنین انجام شد.

 سید‌قاسم شیخی‌جانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایثار رزمندگان اسلام افزود: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ رتبه‌دار استانی در طرح تعویض چراغ‌های 150 وات بخار سدیم گازی با چراغ‌های روشنایی LED  در معابر سطح شهرستان فامنین (شهر و روستاها) هستیم.

مدیر توزیع برق شهرستان فامنین بیان داشت: در این راستا با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تعداد ۷۵۲ دستگاه چراغ جدید LED با توان‌های ۱۰۰ وات، ۳۵ وات و ۲۰ وات جایگزین چراغ‌های فرسوده و پرمصرف در خیابان‌های اصلی و فرعی داخل شهر گردید.

وی ضمن اشاره به مزایای چراغ‌های کم مصرف و نسل جدید خاطرنشان کرد: این چراغ‌ها با بازدهی نور بیشتر، مصرف کمتر برق، زیبای نور و رنگ، تلفات بسیار کم و طول عمر بیشتر برای روشنایی معابر شهر و روستا نصب گردید.

شیخی‌جانی همچنین افزود: در حال پیگیری و تعویض بيشتر چراغ‌های گازی قدیمی با چراغ‌های LED نسل جدید و با بازدهی بالا برای مصرف بار کم برق در شهرستان هستیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار