آخرین اخبار

29. شهريور 1403 - 10:12   |   کد مطلب: 28880
همایش و گردهمایی راویان دفاع مقدس استان همدان باحضور سردار رضا میرزایی به میزبانی شهرستان فامنین در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین»  هادی ربانی در همایش راویان دفاع مقدس استان همدان به میزبانی فامنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک ایام، حضور راویان استانی در شهرستان را مغتنم شمرد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش استانی در فامنین تصریح کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ذخیره‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید از آنها برای انتقال تجارب و انجام جهاد تبیین بهره برد.

وی افزود: جهاد تبیین توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و نسل چهارم انقلاب لازم و ضروری است، در این هجمه سنگین و نابرابر رسانه ای و مجازی، روایتگری رزمندگان می تواند در مقابل شبهه افکنی دشمن مانع از فریب جوانان شود.

محمود رجبی مسئول راویان فتح شهرستان فامنین نیز در این همایش   به خدمات مردم شریف شهرستان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفتند که مردم فامنین دین خود را به انقلاب ادا کرده و خوش درخشیده اند.

در این همایش سیدروح‌الله حسینی هم با بیان رشادتها و دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس دوران کلیدی و گنج برای مردم کشور ماست و باید از تجربیات و ویژگی‌های آن استفاده شود.

فرماندار شهرستان فامنین ادامه داد: دوران دفاع مقدس طلایی ترین دوران است که با دستان شما رزمندگان رقم خورده اگر جامعه به دنبال حل مسائل و مشکلات است ضرورت دارد فرهنگ دفاع مقدس در آن جامعه حاکم شود.

وی اشاره داشت وضعیت امروز کشور در گام دوم انقلاب به مراتب مطلوب‌تر و از گام اول از نظر تجهیزات، امکانات و نبود فرهنگ غنی می‌باشد. چرا که خلا امروز بیانگر این است که آن فرهنگ به صورت غنی استفاده نمی‌گردد.

حسینی اضافه کرد: نقش راویان در بحث انتقال فرهنگ دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی است.

 در ادامه سردار رضا میرزایی  ضمن گرامیداشت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از ۶۵۰  رزمنده در استان همدان از راویان جنگ تحمیلی هستند، افزود: مهم‌ترین وظیفه راویان انتقال  تجربيات ارزشمند دوران دفاع مقدس به جوان امروز است تا در رشد و شکوفایی جامعه قدمی برداشته شود.

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان در این گردهمایی بیان داشت: ایثار، فداکاری و شهادت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی باعث سربلندی و سرافرازی کشور در دنیاست.

 وی اظهار داشت: رشادت و شهادت رزمندگان و دلاورمردان اقصی نقاط کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس قابل تحسین بوده و در میدان بودن ر‌اویان می‌تواند ایثار و از خودگذشتگی جوانان دوران دفاع مقدس را به جوانان و نسل امروزی انتقال دهند.

رضا میرزایی با اشاره به امنیت کشور و راهبرد باز دارنده و قدرت نظامی ایران در مقابل دشمنان با جانفشانی‌ رزمندگان در دوران دفاع مقدس و دلیرمردی نسل جوان و مدافعان حرم را نمایش بی‌بدیل دانست.

در پایان مسئول مجمع راویان استان با ترسیم نقشه و راه مبارزه رزمندگان اسلام با دشمنان برخی از  عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی را برای حاضران در این همایش بازخوانی و تشریح کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار