آخرین اخبار

2. مهر 1403 - 9:20   |   کد مطلب: 28879
رئیس شورای اسلامی شهرستان فامنین گفت: ورزش فامنین برای پیشرفت نیازمند حمایت بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا شاکری تفزود: جوانان این شهرستان در تمامی عرصه‌ها نقش آفرین بوده اند و باعث افتخار است برای مدیران و آحاد مردم که جوانان با ایمان و با اراده وقوی در میادین ورزشی مختلف با امکانات بسیار اندک برای شهرستان و استان کسب افتخار می‌نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فامنین بیان داشت: اقدامات خوبی از جمله تکمیل و راه اندازی سالن ورزش‌های باستانی، ادامه ساخت پروژه‌های در حال احداث سالن ورزشی امام علی (ع)، سالن‌های ورزشی ماماهان و سراوک صورت گرفته که تکمیل این پروژه‌ها برای تسریع، نیازمند تخصیص و تأمین اعتبار کافی از بودجه‌های استانی و ملی است.
وی خاط نشان کرد: فعالیت تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف به خصوص کشتی، ورزش‌های باستانی و رزمی، والیبال و فوتسال در رده‌های مختلف نمونه‌ای از استعداد‌های بی شمار شهرستان هستند و این ظرفیت را دارند با درخشش و کسب موفقیت در میادین ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در سطح کشور و حتی جهان امید و نشاط را برای مردم این خطه بخصوص جامعه ورزش فراهم آوردند.

شاکری تصریح کرد: حضور تیم والیبال ستارگان فامنین و تیم فوتسال جهش فامنین در مسابقات لیگ دسته یک کشور را نمونه‌ای از ورزشکاران و تیم‌های موفق شهرستان دانستتند که برای حضور پر قدرت نیاز به حمایت دارند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار