آخرین اخبار

25. شهريور 1403 - 11:26   |   کد مطلب: 28863
مراسم تقدیر از بهورزان شهرستان به مناسبت روز بهورز در سالن کتابخانه شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در مراسم تقدیر از بهورزان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان فامنین افزود: بهورزان مجاهدان صادق و خستگی ناپذیر خدمت در عرصه بهداشت و درمان که با صداقت و اخلاص و روحیه مجاهدانه در دور دست ترین نقاط مشغول خدمت هستند، می باشند.

 فرماندار شهرستان فامنین ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران این مراسم بیان داشت: روز بهورز فرصتی برای بازشماری اقدامات بی‌شمار بهورزان می‌باشد و بهورزان سرانگشتان توانمند شبکه مدیریتی در حوزه بهداشت و درمان هستند.

آرش مفرح‌ذات در ابتدای این مراسم ضمن عرض خوش آمد گویی به مسئولان و تبریک این روز به دست اندرکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان از بهورزان پر تلاش که بی‌شائبه در خدمت‌رسانی در عرصه‌های سلامت فداکاری می‌کنند قدردانی کرد و جایگاه خطیر آنها را در نظام مراقبت‌های اولیه خدمات سلامت را ارزشمند دانست.

سید روح‌الله حسینی فرماندار فامنین، یاسر نظام الاسلامی معاون سیاسی_امنیتی فرمانداری، بخشداران مرکزی و پیشخور، آرش مفرح‌ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستان و بهورزان برگزار شد.

در آخر مراسم از بهورزان نمونه و بهورزان تلاشگر تقدیر شد که این تقدیر همراه با صرف ناهار به مدعوین پایان یافت.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار