آخرین اخبار

21. شهريور 1403 - 10:36   |   کد مطلب: 28858
بسته ورزشی ایرنا در بیستمین روز شهریور، برتری تیم ملی فوتبال برابر امارات در دومین دیدار در مرحله سوم انتخابی جام جهانی، نقدی بر ضرورت آسیب‌شناسی نتایج المپیک و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در هفته دوم مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه هزاع بن زاید آغاز شد که در نهایت با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

ایران و امارات با برد این مرحله از رقابت‌ها را آغاز کردند، با این تفاوت که امارات موفق شد در خانه حریف دست به شگفتی‌سازی بزند و ایران نیز در خانه به سختی از سد قرقیزستان عبور کرد.

تیم ملی امارات که با یک گل نیمه اول را مقابل قطر واگذار کرده بود، موفق شد نیمه دوم با یک کامبک طوفانی ۳ گل را وارد دروازه قهرمان ۲ دوره متوالی جام ملت‌های آسیا کند. یوزهای ایرانی نیز با تک گل مهدی طارمی موفق شدند قرقیزستان را در ورزشگاه فولادشهر مغلوب کنند.

مطابق انتظار این دیدار با استقبال خوب هوادران اماراتی آغاز شد و بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه پر شده بود، امیر قلعه‌نویی نیز از سوی هواداران ایرانی حاضر در استادیوم هزاع بن زاید مورد تشویق قرار گرفت.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار