آخرین اخبار

21. شهريور 1403 - 10:25   |   کد مطلب: 28857
دبیر کانون دانش‌آموختگان رهپویان کوثرالزهرای همدان خبر داد:
اجرای طرح تربیتی برای دختران همدانی
دبیر کانون دانش‌آموختگان رهپویان کوثرالزهرای همدان بیان کرد: در این طرح تربیتی به‌دنبال رسیدن دختران جامعه به خودباوری هستیم، که دختران ما در جامعه خودشان را قبول کنند و بدانند که چه تاثیر مهمی در زندگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از عصر همدان طاهره حجاریان گفت: برای دانش‌آموختگان حوزه علمیه کانونی تشکیل داده‌ایم که طبق این کانون بچه‌ها را پای کار آورده و براساس استعداد هرکسی به او کار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به دانش‌آموختگان، در سطح جامعه اگر کاری باشد می‌سپاریم که در راستای حل مسائل جامعه فعالیت کنند.

دبیر کانون دانش‌آموختگان رهپویان کوثر الزهرای همدان با بیان اینکه این نهاد مردمی بوده، عنوان کرد: مجموعه ما از دانش‌آموختگان حوزه علمیه بوده، این سمن زیر نظر فرمانداری است ولی برای حمایت مالی از ارگان‌های مختلف حمایت مالی می‌گیریم.

حجاریان همچنین افزود: فعالیت این سمن برای کودکان ابتدایی تا پایه هفتم در روزهای پنچ‌شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲، در حوزه علمیه همدان برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه این فعالیت‌ها در قالب تفریحی تربیتی بوده، خاطرنشان کرد: در این برنامه برای هر رده سنی کارهای مختص خودشان طراحی شده است.

دبیر کانون دانش‌آموختگان رهپویان کوثر الزهرای همدان بیان کرد: در این طرح تربیتی به‌دنبال رسیدن دختران جامعه به خودباوری هستیم، که دختران ما در جامعه خودشان را قبول کنند و بدانند که چه تاثیر مهمی در زندگی دارند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار