آخرین اخبار

7. شهريور 1403 - 11:00   |   کد مطلب: 28839
مدیرکل صمت استان همدان گفت: با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در سه سال گذشته شهرک صنعتی نگارخاتون در فامنین پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» احمد شانیان در افتتاح واحد تولیدی نگارپلاست در شهرک صنعتی نگارخاتون در شهرستان فامنین از پیشرفت فیزیکی این شهرک در سه سال گذشته ابراز خرسندی کرد و آن‌ را از دغدغه‌های مردم این دیار و مسئولین شهرستانی بیان کرد.
مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به واگذاری ۸۷ قطعه زمین در شهرک صنعتی نگارخاتون به تولید کنندگان  و صنعت‌گران تصریح کرد: از تعداد کلی واحدهای صنعتی در این شهرک 55 واحد دارای پیشرفت فیزیکی مشاهده شده و با راه اندازی کارگاه‌های تولیدی بسترسازی اشتغال مردم افزایش داشته و شاهد رونق تولید در شهرستان فامنین هستیم.
وی با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای شهرک صنعتی افزود: حمایت دولت سیزدهم برای راه اندازی و احداث واحدهای صنعتی، تسهیلات مورد نیاز ارائه شد تا این واحدها به مرحله بهره‌برداری برسد.
احمد شانیان خاطرنشان کرد: برای راه انداری پروژه نگار پلاست در این شهرک تسهیلات به مبلغ 6 میلیارد تومان ارائه شده تا شاهد افتتاح و اشتغال‌زایی حداقل برای 15 نفر مستقیم و غیر مسقیم در این تولیدی باشیم.
وی در پایان آینده روشنی را برای صنعت‌گران شهرستان فامنین آرزو کرد.
انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار