آخرین اخبار

10. شهريور 1403 - 10:25   |   کد مطلب: 28836
مدیر اداره توزیع برق شهرستان فامنین خبر داد:
بهره‌برداری از ۱۸ پروژه شاخص تا هفته دولت ۱۴۰۳
مدیر اداره توزیع برق شهرستان فامنین گفت: به مناسبت هفته دولت  ۱۸ پروژه شاخص با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان فامنین به بهره‌برداری رسید. .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید‌قاسم شیخی‌جانی ضمن تسلیت ایام پیش‌رو، گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان از افتتاح پست عمومی توزیع برق در اراضی تفکیکی بالاتر از مسکن مهر واقع در ماماهان ارائه نمود و از زحمات کارکنان توزیع برق در زمینه توسعه و احداث شبکه در شهر و روستاها، اصلاح و بهینه و جابجایی تیرهای برق وسط معبر، روشنایی معابر، نصب ترانسفورماتور در شهر و روستا، رفع ضعف ولتاژ و تلاش برای برقراری برق مطمئن و پایدار  و مدیریت پیک بار سال ۱۴۰۳ در سطح شهرستان قدردانی کرد.

مدیر اداره توزیع برق شهرستان فامنین ضمن قدردانی از همکاران و پیمانکاران اداره در شهرستان بیان داشت: در بخش توسعه و احداث شهری و روستایی از اصلاح و بهینه‌سازی در روستای ازناو که به افزایش قدرت ترانسفورماتور از ۲۵ به ۱۰۰ کیلوولت آمپر و جابجایی ترانسفورماتور وسط معبر روستای ده‌دیوان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

وی در  توسعه و احداث شهری احداث ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با نصب ۱۸ اصله پایه ۹ متری جهت متقاضیان انشعاب شهری با اعتباری بالغ بر ۵۵۰۰ میلیون ریال و در توسعه احداث روستایی با احداث ۱.۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با نصب ۵۴ اصله پایه ۹ متری جهت متقاضیان روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶۰۰ میلیون ریال از اوایل سال تا هفته دولت اجرا شده است.

شیخی‌جانی خاطر نشان کرد: تعداد نصب انشعابات عادی برای متقاضیان با نصب ۱۵۵ دستگاه کنتور تک‌فاز و سه‌فاز با اعتباری بالغ بر ۱۰۲۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۳ تا هفته دولت برای رفاه مردم شهرستان بهره‌برداری شده است. 

وی با اشاره به سرویس و نگهداری شبکه در شهرستان و همچنین بهره‌برداری ادامه داد: تعمیر و سرویس خط‌گرم به طول ۶۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، تعمیر روشنایی معابر به تعداد ۴۱۵۰ دستگاه با اعتباری بالغ بر ۷.۳ میلیارد ریال، تعمیر و نگهداری خطوط هوایی به طول ۴۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰.۹ میلیارد ریال، تعویض چراغ‌های فرسوده و پرمصرف معابر به تعداد ۹۵ دستگاه با اعتباری بالغ بر ۰.۲۳ میلیارد ریال، اصلاح شبکه‌های سرقت شده به طول یک کیلومتر  با اعتباری بالغ بر ۲.۱ میلیارد ریال، اصلاح ضعف ولتاژ مشترکین به تعداد ۹۲۰ مشترک با اعتباری بالغ بر ۰.۱ میلیارد ریال، نصب چراغ به تعداد ۳۳۹ دستگاه با اعتباری بالغ بر ۷.۹ میلیارد ریال، جابجایی و تعویض پایه‌های وسط معبر یا فرسوده ۵۵ اصله با عتباری بالغ بر ۰.۵۱ میلیارد ریال صورت گرفته است.

شیخی‌جانی در پایان برای رفاه مشترکین و متقاضیان در بخش فروش و خدمات‌دهی اظهار کرد: تعداد ۶۴ مورد انشعاب عادی و دیماندی و تعداد ۱۲ مورد انشعاب غیردائم برای استفاده مشترکین به مدار توزیع برق اضافه شده است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار