آخرین اخبار

12. شهريور 1403 - 15:27   |   کد مطلب: 28834
ايستگاه صلواتی به مناسبت ايام سوگواری دهه آخر ماه صفر به همت اعضای هیئت محبین‌الزهراء و مسجد صاحب‌الزمان (ع) ماماهان در میدان‌آزادی شهر بر پا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، مرتضی هوشیار از برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ۲۸ صفر خبر داد و افزود: همزمان با ایام سوگواری ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر بزرگ‌اسلام حضرت‌ محمد‌مصطفی (ص) و شهادت امام حسن‌مجتبی (ع)، اعضای هیئت محبین‌الزهراء و بچه‌های مسجد صاحب‌الزمان (ع) شهر ماماهان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در میدان آزادی شهر کردند.

یکی از هیئت امنای هیئت مسجد صاحب‌الزمان (ع) خاطر نشان کرد: ابعاد زندگی پیامبر رحمت(ص) اقیانوس بی پایان معرفت است که با دست اندرکاران هیئت و امنای مسجد بر آن شدیم تا ایستگاه صلواتی در مرکز شهر برپا کنیم و از دوستداران اهل‌بیت علیهم‌السلام به مناسبت ۲۸ صفر پذیرایی کنیم تا خدمتی برای پیامبر اسلام  (ص) و امام دوم شیعیان (ع) انجام داده باشیم.

وی بیان داشت: وجود پیامبر اکرم(ص) از با عظمت‌ترین نعمت‌های الهی برای عالم بشریت بوده است که در زندگی پر برکت ایشان تمام ابعاد به سبک و معیار اسلامی بیان و ملاحظه شده است.
 
یکی دیگر از هیئت امنای مسجد اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی مانند سایر برنامه‌های  بصیرتی و روشنگری است که به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و ابعاد زندگانی آنان همراه با کار و تلاش، فرهنگ مردم‌داری در دهه آخر صفر برگزار شد.

وی ادامه داد: در ایستگاه صلواتی امروز که با همکاری هیئت امنا مسجد، هیئت محبین‌الزهراء و بسیجیان برپا شد و دوست‌داران اهل‌بیت اقدام به توزیع برنج و خورشت قیمه، ساندویج و فلافل، آش نذری، شربت، هندوانه و چای در بین مسافران عبوری و اهالی کردند.

در پایان به گفته محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام این ایستگاه با هدف زنده نگه‌داشتن و مرور سیره پیغمبر اسلام (ص) و شخصیت والایی امام حسن‌مجبتی (ع) بود که مورد توجه مردم و اهالی قرار گرفت.

انتهای خبر / ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار