آخرین اخبار

7. شهريور 1403 - 13:25   |   کد مطلب: 28831
فاز اول احداث ساختمان فرمانداری شهرستان فامنین که از سال ۸۹ آغاز شده بود، امروز با حضور دکتر قاسمی‌فرزاد در مساحت ۷ هزار مترمربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» فاز اول پروژه احداث ساختمان جدید فرمانداری شهرستان بیش از یک دهه از شروع ساخت آن می‌گذشت به همت فرماندار شهرستان فامنین با حضور استاندار همدان امروز چهارشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ افتتاح شد.

این پروژه بیش از یک دهه بود که شروع به ساخت شده بود و مردم ماماهان زمین این پروژه را در طبق اخلاص برای پیشرفت و آبادانی شهرستان بصورت رایگان به فرمانداری اهدا کردند و امروز با حمایت استاندار جهادی شهرستان و مسئولین استانی یک اتفاق خوب افتاده و زیر ساخت‌های لازم  جهت آئین افتتاح این پروژه ۱۰ ساله آماده شد و به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از دست اندرکاران آئین افتتاح ساختمان جدید فرمانداری شهرستان تشکر ویژه و قدردانی داشت و ادامه داد: این پروژه با تلاش و پیگیری‌های فرماندار شهرستان سیدروح‌الله حسینی در امروز با حضور و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد بیان داشت: برای تکمیل این ساختمان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی با کمک و مساعدت علیرضا حاجی بابایی نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت استان و شهرستان فامنین در یک دهه اخیر از احداث کارخانه تولید خودروهای برقی توسط سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در آینده نزدیک خبر داد و آن را خوشایند استان دانست.

قاسمی‌فرزاد در پایان مراسم تصریح کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی درجهت ایجاد کد گمرکی برای پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه خودروهای برقی شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها در آینده نزدیک باشیم.

آئین افتتاح فاز اول ساختمان فرمانداری شهرستان فامنین با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، عباس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام‌جمعه فامنین، محمدی مسئول دفتر دکتر حاجی بابایی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار