آخرین اخبار

7. شهريور 1403 - 10:13   |   کد مطلب: 28828
استاندار همدان در افتتاح شرکت نگار پلاست ناحیه صنعتی نگارخاتون فامنین گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۷ نفر در زمینه تولید قالب‌های تزریق لاستیک و پلاستیک و ادوات کشاورزی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین افتتاح شرکت نگار پلاست در ناحیه صنعتی نگارخاتون فامنین چهارشنبه ۰۷ شهریورماه ۱۴۰۳، افزود: شهرستان فامنین ظرفیت‌های بسیار خوبی داشته و در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است.

 

استاندار همدان بیان داشت: از ابتدای دولت سیزدهم برنامه‌ریزی برای رونق منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد شهرستان فامنین در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی پتروشیمی ابن‌سینا نیز در سال گذشته آغاز شد و در دولت چهاردهم نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی اظهارداشت: از روز اول و آغاز سعی شده تا برنامه‌محور و با نقشه راه حرکت کرده و زیرساخت‌های لازم را برای ریل گذاری فراهم کنیم.

 

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در‌ حوزه زیرساخت صنایع و توسعه شهرک‌های صنعتی اقدامات خوبی در فامنین صورت گرفته و برنامه‌ریزی برای توسعه بیشتر باید در دستور کار مدیران باشد. با توجه به تخصص دانشگاه‌ها به آنها مأموریت تخصصی محول شد و علوم دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین و پارک علم و فناوری توسعه پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌های راه‌ و راهداری، راه‌آهن، هتل‌سازی، ثبت جهانی شهر هگمتانه و معرفی یک‌هزار و ۹۰۰ جاذبه گردشگری و تاریخی در راستای توسعه گردشگری نیز انجام شده است.

 

 انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار