آخرین اخبار

2. شهريور 1403 - 15:32   |   کد مطلب: 28813
امام جمعه فامنین گفت: پیاده روی اربعین و خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای تقرب به یگانه صاحب عالم و اهلبیت است و با هیچ مقیاسی برای سنجش آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فامنین گفت: خوش به سعادت موکب‌داران و خیرین که از زوار اربعین پذیرایی می‌کنند و هیچ مقیاسی نمی‌توان این عمل‌ها را بسنجند.

 

امام جمعه فامنین با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، شروع سفر اربعین زائران اباعبدالله الحسین از گوشه گوشه‌ی کشور عزیزمان به سمت عراق روانه شدند، بیان داشت: ارادتمندان سرور و سالار شهیدان با برپایی موکب‌ها و خدمت‌رسانی در شهرستان برای زائران امام حسین (ع) در دلدادگی خودشان را به ساحت سیدالشهدا (ع) نشان می‌دهند که ان‌شاءالله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت خواهد شد.

 

وی به مناسبت‌های هفته آتی اشاره نمود و افزود: یکی از این مناسبت‌ها هفته دولت می‌باشد و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و سید‌الشهداء خدمت آیت‌الله رئیسی را گرامی می‌داریم و چه زیباست ما و دولتمردان کشور از این شهدای عزیز درس بگیریم.

 

امام جمعه فامنین ادامه داد: مسئولین کشور نباید گذشته خود را فراموش کنند و این باعث می‌شود انسان در مسیر خدمت به مردم خستگی ناپذیر باشند و ما این روحیه را در شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی می‌دیدیم.

 

وی با اشاره بیانات شهید آیت‌الله رئیسی که فرمود؛ یقین داریم راه برون رفت از این مشکلات به دست جوانان کشور می‌باشد، خاطرنشان کرد: ایشان خدمت را فدای امنیت نکرد و امنیت را فدای خدمت کرد و امیدواریم دولت و کابینه دکتر پزشکیان هم از مجلس رأی اعتماد دریافت کرد، این مسیر را ادامه دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری ضمن قدردانی از خدمات همه مسئولان علی‌الخصوص در استان و شهرستان تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در حال شکل‌گیری در شهرستان بوده مانند؛ پتروشیمی ابن‌سینا در حال فعالیت می‌باشد و با پیگیری استاندار و فرماندار شهرستان شاهد ادامه این پروژه باشیم. امیدواریم در حل مسائل و مشکلات شهرستان تلاش بیشتر و قدم‌های مستحکم‌تری برداشته شود. 

 

امام جمعه فامنین با شمردن برخی از مشکلات شهرستان اضافه کرد: در مشکل مسکن که قدم‌های خوبی در دولت آیت‌الله رئیسی برداشته شد، ایستگاه راه‌آهن از لحاظ عمرانی روی زمین مانده است و پروژه ساختمان ارشاد نیز در سفر وزیر محترم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافته که پروژه تعیین تکلیف گردد و همچنین مسئله آب در سطح شهرستان نیز بایستی برطرف گردد.

 

امام جمعه فامنین گفت: ما ۸ مسئله مهم و کلیدی را برای شهرستان اولویت بندی و به تهران ارسال کرده‌ایم تا این جزء مسائل اولویت‌دار شهرستان قرار گیرند.

 

وی افزود: مجلس دوازدهم که اکثر آنها از جبهه انقلابی است با روحیه تعاملی برای دکتر پزشکیان و کابینه ایشان ثابت کردند روحیه تعاملی دارند و تک تک اعضای دولت موظفند با روحیه جهاد و انقلابی راه شهید رئیسی را ادامه دهند و نقاط قوت را افزایش و ضعف‌ها را برطرف کنند و تا با سرعت خدمت را ادامه دهند.

 

در پایان امام جمعه فامنین از همه موکب‌های اربعین مستقر در شهرستان تشکر و قدردانی کرد و از همه خیرین درخواست داشت تا نسبت به تقویت این موکب‌ها که در مسیر خدمت‌رسانی به زوار قدم بر دارند.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار