25. مرداد 1403 - 11:10   |   کد مطلب: 28799
دوره یک‌روزه در فامنین برگزار شد:
رعایت اصول بهداشت موکب‌های شهرستان
دوره آموزشی رعایت اصول بهداشتی و سلامت زائران عبوری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از شهرستان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در فامنین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» این جلسه روز پنجشنبه با حضور مسئولین موکب‌ها و قسمت‌های شبکه بهداشت و درمان فامنین، مهدی مرادی سرپرست مرکز بهداشت، کارشناس آموزش و ارتقای سلامت، بهداشت محیط، پیشگیری با  بیماریها در سالن جلسات مرکز بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرپرست مرکز بهداشت ضمن عرض خیر مقدم به مدیران موکب‌ها و تسلیت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان گفت: مراسم راهپیمایی اربعین یک آئین عظیم در سرتاسر جهان اسلام است که همگان را پای کار کشانده است.

مهدی مرادی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین فعالان این عرصه داوطلبان و گروه‌های جهادی هستند که با تمام توان به میدان آمده‌ و برای زائران امام حسین علیه‌السلام خدمت‌رسانی میکنند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که هیچ کمبودی در پیاده‌روی اربعین وجود نداشته باشد و بر همین اساس کارشناسان بهداشتی تمام وقت در خدمت زائران و موکب‌ها خواهند بود تا راهپیمایی سراسری اربعین به بهترین شکل امسال هم به اتمام برسد.

مرادی در جلسه آموزشی ضمن ارائه نکات کلیدی در خصوص رعایت اصول و موازین بهداشتی در موکب‌ها تاکید کرد: تامین امنیت غذایی و سلامت زائران حسینی از طریق طبخ و توزیع مواد غذایی سالم و فراهم آوردن مکان بهداشتی توسط کارشناسان بهداشتی را امری مهم تلقی کرد.

در پایان مدیر شورای یادآوران عاشورای حسینی شهرستان گفت: خدمت‌گذاری به زائرین اربعین یک نعمت بزرگ بوده که به ما عطا شده و بر همین اساس باید قدر این نعمت را دانسته و به بهترین شکل به زائرین خدمت‌رسانی کرد.

در پایان بسته‌های بهداشتی در غالب کمک‌های اولیه تهیه و در اختیار مدیران موکب‌ها قرارداده است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار