25. مرداد 1403 - 22:05   |   کد مطلب: 28798
مراسم آیین تکریم و معارفه شهردار فامنین باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، فرماندار شهرستان فامنین، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» در این مراسم ابتدا سیدروح‌الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین ضمن تبریک به احمد جمشیدی و تقدیر از زحمات حمید محبی شهردار سابق و سرپرست شهرداری حامد عباس‌رحیم خاطر نشان کرد: شهر فامنین دارای شرایط ویژه‌ای می‌باشد و با توجه به در حال توسعه بودن این شهر نیاز به توجه خاصی به زیباسازی این شهر می‌باشد که حمید محبی و حامد عباس‌رحیم در طول خدمت شایسته، خدمات ارزنده‌ای در این شهر بجای گذاشتند و زحماتشان ستودنی است.

سید روح‌الله حسینی اظهار داشت: امیداست شهردار جدید نیز در طول خدمت به مردم این شهر همواره با تمام تلاش خود موفق و پیگیر باشند.
 
 وی بیان داشت: در شهر فامنین علاوه‌ بر رفع نیازهای عمرانی توجه به بخش فرهنگی نیز مهم بوده و با برنامه‌ریزی درست می‌توان ضمن خدمت به مردم شهر، انتظارات شهروندان به بهترین شکل ممکن محقق شود.

در ادامه امیررضا یوسفیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، اعضا شورا اسلامی شهر فامنین را یکی از موفق‌ترین شورای شهرهای استان برشمرد و خاطر نشان کرد: شهر فامنین مستحق ارائه بهترین خدمات می‌باشد و شهردار جدید با همفکری و تعامل اعضای شورا و سایر مسئولین می‌توانند علاوه بر خدمت به مردم شهر، امکانات شهر را به جایگاه و رتبه خوب برسانند.

در پایان ازخدمات حمید محبی شهردار سابق و مهندس حامد عباس‌رحيم سرپرست شهرداری تجلیل و حکم احمد جمشیدی به عنوان شهردار جدید فامنین اعطا شد.

در حاشیه این مراسم معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمد قدیمی مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، سید روح‌الله حسینی فرماندار، حامد رستمی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و علی گلی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از خانواده معظم شهیدان هاشمی، جعفری و باقری تفقد و دلجویی کردند.

گفتنی است شهید فتحعلی‌هاشمی فرزند: مهدی در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی: قصرشیرین و خانواده شهید حسین‌جعفری فرزند: عز‌ت‌الله که در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی: قصرشیرین و شهید علی‌باقری فرزند حسن که در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی: دربندی‌خان به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار